ساخت گلخانه

ساخت گلخانه

نام :گلخانه ساز
تلفن تماس : 09125753841 - 66565060
استان : تهران
آدرس : خیابان توحید- خیابان فرصت شیرازی- تقاطع ولیعصر- پلاک98-طبقه 2-واحد5
بازدید : 10051

گلخانه ساز گل سبز ميثاق در زمینه ساخت گلخانه جزو اولین سازندگان گلخانه ای مدرن در تمامي منطقه می باشد ، در ضمن گلخانه ساز گل سبز ميثاق نماینده انحصاری شرکتهای ترکیه ای آیتک وسراتک در ایران می باشد وبا توجه به تنوع محصولات این شرکت ها قادر به ارائه انواع مختلف گلخانه با تیپهای متنوع از قبیل پلاستیکی تک لایه و دو لایه ، پلی کربناتی و شیشه ای می باشد.
ساخت گلخانه گل سبز ميثاق با بهره گیری از تیم مهندسین مشاور وکارشناسان مجرب کشور، شما را در بخشهای مختلف نظیر انتخاب زمین مناسب ، انتخاب و یا ساخت گلخانه همراه با تجهیزات و تاسیسات همگام با تکنولوژی روز دنیا و متناسب با نوع کشت همراهی می کند.

شرکت گخانه ساز گل سبز ميثاق انواع مختلف گلخانه های دارای استاندارد اروپا را با عرض دهنه و ارتفاع مناسب با همکاری شرکتهای گلخانه ای ترکیه و تحت لیسانس آنها طراحی ، تولید و عرضه می کند.
شرکت گلخانه ساز گل سبز ميثاق علاوه بر توانایی تولید سازه های مدرن با مناسبترین قیمت و کیفیت ، توانایی تامین تجهیزات گلخانه از جمله توری ضد حشره وسایبان ، پرده ترمو اسکرین ، سیستم حرارتی به دو صورت هوای گرم و آب گرم ، پد و فن ، مه پاش ، فن سیرکوله و تمامی تجهیزات مربوط به کشت هیدروپونیک را دارا می باشد.



قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : محوطه سازی و فضای سبز