گلخانه ساز

گلخانه ساز

نام :گلخانه ساز
تلفن تماس : 66565060 - 09125753841
استان : تهران
آدرس : خیابان توحید- خیابان فرصت شیرازی- تقاطع ولیعصر- پلاک98-طبقه 2-واحد5
بازدید : 11225

شركت گلخانه ساز گل سبز ميثاق عنوان يکي از سازندگان گلخانه و بزرگترين توليدکننده گلخانه مکانيزه با 20سال سابقه در 30شهر ايران و ساخت گلخانه در كشور امارات و فروشنده گلخانه هلندي و گلخانه پلاستيكي -گلخانه ساز پلي كربنات-گلخانه شيشه اي شركت گل سبز ميثاق داراي تائيدي ساخت گلخانه از سازمان جهاني فائود و سازنده گلخانه در ايران گلخانه طرح فائو با بهترين قيمت اقدام نموده است.

گلخانه اسپانیایی این شرکت گل سبز میثاق با به کارگیری جدید ترین تکنولوژی های روز در زمینه تولید گلخانه های صنعتی و قابلیت نصب کلیه تجهیزات مدرن دارا میباشد.

گلخانه ساز گل سبز میثاق با بهره گیری از تیم مهندسین مشاور وکارشناسان مجرب کشور، شما را در بخشهای مختلف نظیر انتخاب زمین مناسب ، انتخاب و یا احداث گلخانه همراه با تجهیزات و تاسیسات همگام با تکنولوژی روز دنیا و متناسب با نوع کشت همراهی می کند.
گل سبز میثاق انواع مختلف گلخانه های دارای استاندارد اروپا را با عرض دهنه و ارتفاع مناسب با همکاری شرکتهای گلخانه ای ترکیه و تحت لیسانس آنها طراحی ، تولید و عرضه می کند.
گل سبز میثاق علاوه بر توانایی تولید سازه های مدرن با مناسبترین قیمت و کیفیت ، توانایی تامین تجهیزات گلخانه از جمله توری ضد حشره و سایبان ، پرده ترمو اسکرین ، سیستم حرارتی به دو صورت هوای گرم و آب گرم ، پد و فن ، مه پاش ، فن سیرکوله و تمامی تجهیزات مربوط به کشت هیدروپونیک گلخانه ساز را دارا می باشد.



قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : محوطه سازی و فضای سبز