گچبری پیش ساخته پلی یورتان بی نظیرترین جايگزين گچبري سنتي

گچبری پیش ساخته پلی یورتان بی نظیرترین جايگزين گچبري سنتي

نام :درنيكا دكور
تلفن تماس : 021-77075579 - 021-77061529 و 09033251414
استان : تهران
آدرس : تهران-تهرانپارس
بازدید : 94851

فروش، طراحی و نصب ابزار گچبری پیش ساخته پلی یورتان
انواع ابزار گچبری پلی یورتان
ابزار پیش ساخته دكوراتیو مدرن
بی نظیرترین جایگزین گچبری سنتي سقف و ديوار ، ابزار گلویی ، نور مخفی ، ستون و قاب

گچبري پيش ساخته پلي يورتان که در قالب طرح گچبری های ساختمانی می باشد با توجه به نوع طرح بسیار متنوع و جذاب بوده که مورد استقبال معمارن با سبک طراحی مدرن و کلاسیک قرار گرفته است .

آپارتمان، دفتر کار و فضای ورودی خود را با یک طراحی ویژه تزئین کنید. اجازه دهید رویاهایی که برای منزلتان دارید با محصولات دکوراتیو با کیفیت و سبک ساخته شده از فوم، تبدیل به حقیقت شود. شما می‌توانید با بهره گیری از محصولات ما مدل‌ها، تم ها و تزئینات متنوعی را برای طراحی دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید.

ابزار پیش ساخته پلی یورتان جایگزین گچبری سنتی

ابزار پیش ساخته پلی یورتان کاربردهای بسیاری در معماری داخلی و خارجی ساختمان داشته و جایگزین قطعات گچبری دکوراتیو داخلی ساختمان و یا سیمانکاری های تزیینی در نما می باشند. ابزار پیش ساخته دکوراتیو پلی یورتان در انواع ابزار گلویی ، نور مخفی ، پروفیل های قاب ، قرنیز ، قابهای پیرامونی در و پنجره ، طاقچه ها ، گل ها و گنبدهای زیبای سقفی ، قطعات تزیینی و چراغ دانهای دیواری ، ستون و سرستون و غیره امکان ایجاد طرح ها و جلوه های زیبای دکوراتیو و کاملا” طبیعی را در سبک های معماری مدرن و منطبق با هر نوع سلیقه ، برای طراحان ، معماران و سازندگان محترم فراهم می آورد .


شرکت فنی مهندسی درنیکا دکور با دارا بودن کادری مجرب و متخصص و با هدف بسط و گسترش فناوری‌های نوین در صنعت ساختمان اقدام به فروش انواع ابزارهای دکوراتیو پلی یورتان و پلی استایرن شامل انواع ابزار گلویی ، نور مخفی ، پروفیل های قاب ، قرنیز ، قابهای پیرامونی در و پنجره ، طاقچه ها ، گل ها و گنبدهای زیبای سقفی ، قطعات تزیینی و چراغ دانهای دیواری ، ستون و سرستون و غیره جهت استفاده در تزئینات داخلی و خارجی در طرحهای بسیار متنوع می نماید.

برای مشاهده کامل محصولات از نمایشگاه دائمی این شرکت و یا وب سایت ما دیدن فرمایید. در صورت نیاز به اطلاعات کاملتر با شماره تلفنهای زیر تماس حاصل فرمایید:
واحد فروش: تهران، تهرانپارس
تلفن : 021-77075579 ، 021-77061529و 09033251414
وب سايت http://www.dornicadecor.com
ايميل: info@dornicadecor.com



قیمت : تماس بگيريد
به روز شده در : شنبه ۳۱ تير ۱۴۰۲
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : گچبری ساختمان