کفپوش اپوکسی دکوراتیو کفپوش اپوکسی گرانیت ضدحریق

کفپوش اپوکسی دکوراتیو کفپوش اپوکسی گرانیت ضدحریق

نام :محسن حکیمیان
تلفن تماس : 09133739809
استان : تهران
آدرس : کارخانه - یزد. دروازه قرآن. خ صنعت
بازدید : 94332

بر پایه رزین (چسب) اپوکسی دو جزیی که با ضخامت ۱الی ۳ میلی‌متر و بیشتر با انواع طرح‌های گرانیتی به صورت یکپارچه و بدون درز قابل اجراست. مقاومت در برابر سایش، خش و ضد لغزندگی به همراه سطحی یکپارچه و شیشه ای و ضد باکتری باعث شده تا کف پوشی زیبا و منحصربه‌فرد ایجاد گردد که آب بند نیز می‌باشد.این کف‌پوش با تنوع رنگ به دلخواه مشتریان ساخته شده که پس از خشک شدن کاملاً بهداشتی می‌باشد و متشکل از چند لایه بدین شرح می‌باشد: یک لایه پرایمر و سپس یک لایه با رنگ دلخواه اجراشده  که به همراه پرک پلیمری اعمال می‌گردد. پس از همتراز کردن سطح و خشک شدن آن، یک لایه رزین شفاف و ضد سایش اعمال می‌شود که در پایان سطحی بسیار زیبا ارایه می‌دهد و می‌توان رنگ‌هایی اجرا کرد که در طبیعت موجود نمی‌باشند. جایگزینی بسیار مناسب برای کف‌پوش‌های PVC و پارکت، سنگ، گرانیت و سرامیک است با وزن و ضخامتی پایین در مقایسه با مصالح دیگر ضخامت کمتر دارد.

کفپوش گرانیت مایع و یکپارچه – ضد خش و ضد آب

کفپوشی از جنس رزین اپوکسی که بصورت یکپارچه بروی سطوح مختلفی همچون: سیمان ، بتون ، سنگ ، سرامیک ، کاشی ، پارکت و … همچون رنگ قابل اجراست و از مزایای آن یکدست بودن ، براقیت ، قابلیت ضدآب و شستشوی کامل و حتی غوطه وری کامل درآب ، تنوع در طرح و رنگ بدون محدودیت ، اجرای سریع و آسان و بهداشتی.

کاربرد کفپوش گرانیتی

کف‌سازی دکوراتیو سطوح مختلف مسکونی، تجاری و خرید، مراکز بهداشتی ، اماکن توریستی و هتل‌ها، رستوران‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز آزمایشگاهی، غذایی و لبنیاتی، پارکینگ‌ها، استخرها، سالن‌های پذیرایی،آمفی‌تئاتر تئاتر، سینما،سالن‌های نرمش،رختکن‌ها و بسیاری مکان‌های دیگر قابل اجراست

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید: 09122939909
وبسایت : www.epoxi.info



قیمت : تماس بگیرید
به روز شده در : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
تاریخ درج آگهی : جمعه ۷ شهريور ۱۳۹۳
آگهی های ویژه : کفپوش لمینت قرنیز