دکوراسیون داخلی

دکوراسیون داخلی

نام :دارکوب
تلفن تماس : 02122668771
استان : تهران
آدرس : خیابان ولیعصر-بالاتر از پارک وی-بعد از خیابان فرشته (شهید فیاضی) و خیابان خیام-جنب داروخانه
بازدید : 2704

فعالیت شرکت دکوراسیون داخلی دارکوب در سال 1388 به سرپرستی مهدی گلپایگانی آغاز گردید .

مهدی گلپایگانی معمار و طراح داخلی فارغ التحصیل دانشکده طراحی مبلمان و طراحی داخلی ایران میباشد که طی سال های فعالیت خود در مقام طراح و مدیریت پروژه های شرکت دارکوب رزومه قابل توجهی از خود به جا گذاشته است.

طراحی اولین کشتی تفریحی ایران با 3 رستوران _ موزه_ سینما و امکانات تفریحی بسیار دیگر به نام کشتی تفریحی ایریو که هم اکنون در سایت کشتی سازی ندیم گستر خلیج فارس واقع در بندر عباس در حال ساخت میباشد و همچنین طراحی بیش از 40 ویلا در نقاط مختلف ایران طراحی رستوران های متعدد از جمله مهمترین و برجسته ترین آنها به طراحی رستوران بزرگ ارم واقع در تهران ، شهرک غرب اشاره نمود، و همین طور طراحی چند بانک – منازل مسکونی بسیار و طراحی داخلی برج اورکسس واقع در کشور گرجستان در شهر تفلیس همگی از نمونه طراحی ها و اجراهای ایشان میباشد.

با توجه به رزومه طراحی و اجرایی مهدی گلپایگانی در باب طراح و سرپرست اجرا و همچنین تجربه ایشان در امور معماری همیشه مور تحسین کافرماهای خود بوده است.

از نکاتی که باعث پیشرفت در امر طراحی و معماری ایشان میباشد بهره گرفتن از اطلاعات جامع ساختمانی در باب متریال های مختلف و جدید و کاربرد آنها و نحوه اجرا هر کدام که به کمک تیم تخصصی حاضر در شرکت که به ایشان کمک میکنند تا همیشه طراحی های بروز و متنوع را ارائه دهد.

همچنین با بهره گیری از بهترین و با استعداد ترین معمار ها و طراح ها در تیم خود توانسته ،خطا در طراحی و اجرا را به طور کل از میان برداشته و همیشه به خاص ترین شیوه ممکن با تکیه بر اصول معماری در باب رنگ و حجم و فرم و متریال زیباترین طرح ها را برای اماکن مختلف مانند منازل مسکونی و ویلا – هتل ها – رستوران ها و ساختمانی های اداری و تجاری خلق کند.

ضمنا لازم به ذکر است مهدی گلپایگانی همیشه در هر طراحی یک یا چند نقطه کانونی جدیدی خلق میکند و این باعث میشود از شیوه های مرسوم پیشی گرفته و هیچ وقت یک طراح تکراری را به کارفرمای خود ارائه ننماید.

مهدی گلپایگانی مدیر دکوراسیون دارکوب



قیمت :
به روز شده در : دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲
تاریخ درج آگهی : شنبه ۱ مهر ۱۳۹۶

کلمات مرتبط

آگهی های ویژه : طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی