پارکت لمینت AGT مناسب برای هرسلیقه ای

پارکت لمینت AGT مناسب برای هرسلیقه ای

نام :لواسانی
تلفن تماس : 02188543487
استان : تهران
آدرس : سیدخندان-خیابان سهروردی شمالی-نرسیده به میدان پالیزی-پلاک ۷۴۵-واحد ۱
بازدید : 16838

قیمت پارکت agt | نمایندگی agt در تهران |
نمایندگی ام دی اف agt | نمایندگی ام دی اف ای جی تی | قیمت لمینت agt

یکی از معتبرترین کارخانجات تولید MDF و پارکت لمینت در دنیا شرکت AGT می باشد و مصرف بالای پانل های MDF در صنعت دکوراسیون به عنوان برند درجه یک متداول شده است.
پارکت لمینت AGT دارای استاندارد AC4/AC3 می باشند و مقاومت نسبتا خوبی در برابر هر گونه سایش و فرسایش در طول زمان دارد.
تمام محصولات AGT در ترکیه تولید می شود و باعث شده مصرف کنندگان بدون هر گونه شبهه این برند را انتخاب کنند.
طول تایل پارکت لمینت AGT معادل ۱۲۰ سانتی متر و عرض تایل های پارکت لمینیت ۲۰ سانتی متر می باشد و در هر بسته ۸ عدد تایل پارکت لمینت قرارداده اند و سطح قابل پوشش توسط هر بسته در حدود ۱٫۹ متر مربع می باشد. پارکت لمینت AGT دارای تنوع زیادی به خصوص از نظر زیبایی نقوش پارکت می باشد حالت طبیعی بودن و گره های چوب در بعضی از تایل های پارکت لمینت AGT را به عنوان یکی از برندهای معتبر بخصوص در کشور ایران تبدیل کرده است.
ویژگی ضد آنتی باکتریال بودن نیز از دیگر مزایای پارکت لمینت AGT می باشد. اخیرا مباحث محیط زیستی و دوستدار محیط زیست بودن خیلی با اهمیت شده است و برای عموم مردم نیز مهم می باشد که محصولی که خرید می کنند به محیط طبیعی انسان ها ضرری وارد نکند. نوع فرآیند تولید HDF را به گونه ای کرده اند که تخته های تولیده ی شده ی فیبر فشرده دارای انتشار کمتر گاز فرمالدئید در محیط باشد.
همان طور که همه میدانیم فرمالدئید گاز مطلوبی برای سلامت انسان نمی باشد و برندهای پارکت لمینت توانسته اند تا درجه ی A پلاس دوستدار محیط زیست بودن را دریافت کنند. از طرف دیگر از نظر فنی نیز می توان بیان کرد که نصاب های حرفه ای بخوبی دریافته اند که برای نصب پارکت لمینت AGT مشکلی از هر لحاظ اتفاق نمی افتد و قیمت مناسب در کنار زیبایی طرح AGT را به عنوان یکی از بهترین ها در ایران مبدل کرده است. www.agtiran.com



قیمت :
به روز شده در : دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷
تاریخ درج آگهی : شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : معماری داخلی