دیوارپوش های سه بعدی بست وال

دیوارپوش های سه بعدی بست وال

نام :بست وال 
تلفن تماس : 02122587939
استان : تهران
آدرس : تهران
بازدید : 6541

بست وال عرضه کننده جدیدترین دیوارپوش های سه بعدی و دکوراتیو، تری دی پنل و پنل های سه بعدی لوکس، تایل های چرمی لاکچری، پنل هی چرمی و متریال نورپردازی و سایر متریال جدید مورد استفاده در دکوراسیون داخلی ساختمان
دیوار پوش های سه بعدی بست وال یکی از بروزترین و زیباترین متریال دکوراتیو داخلی ساختمانی می باشد و جایگزینی مناسب، زیبا و بی بدیل برای سایر پوشش های دیوار همانند کاغذ دیواری و ... می باشد. این دیوارپوش ها در دو جنس ULP و ABS در تنوعی بیش از 25 طرح متنوع عرضه می گردند و دارای سطحی کاملا” تری دی و برجسته بین ۱ الی 3 سانتیمتر می باشند. ویژگیهای منحصر به فرد پنل های سه بعدی بست وال قابلیت شستشو، رنگ پذیری با رنگ های ساختمانی، قابلیت درزگیری فواصل بین پنل ها، قابلیت برش، وزن سبک، نصب و اجرای سریع بدون نیاز به زیرسازی یا شبکه بندی، عایق صوت، خود خاموش شوندگی، عدم تجمع حشرات پشت پنل ها، بدون بو و عوارض زیست محیطی، زیبایی و سطح کاملا سه بعدی، عدم رفلکس نور در زمان نورپردازی، قابلیت نصب اجسام بر روی دیوارپوش، امکان برش محل کلید و پریز روی پنل ها، قابلیت تغییر رنگ، انعطاف پذیری می باشد.
دیوارپوش های سه بعدی بست وال با داشتن طرح های متنوع و گوناگون شامل طرحهای مدرن و کلاسیک، قطعا” مناسب جهت نصب و اجراء در اکثر مکانها می باشد و مورد پسند هر نوع سلیقه ای قرار خواهند گرفت.
از دیگر محصولات بست وال تایل های چرمی لاکچری و پنل های چرمی می باشد که به صورت آسان نصب و پشت چسب دار (بدون نیاز به نصاب) عرضه می گردند و جهت فضاسازی داخلی سوپر لاکچری مورد استفاده قرار می گیرند. تایل های چرمی بست وال دارای تنوعی بیش از 120 طرح و رنگ بوده و عایق صوتی بسیار مناسبی نیز محسوب می گردد.
مشتریان گرامی و همکاران محترم می توانند علاوه بر مراجعه به فروشگاه آنلاین بست وال به آدرس www.decorbin.com (دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت) به صفحات اجتماعی این مجموعه نیز مراجعه نمایند و با محصولات جدید و متنوع این شرکت آشنا شوند. گروه بست وال با داشتن بیش از 80 عاملیت و نماینده فروش در سراسر کشور به عنوان برترین و بزرگترین تولید کننده و وارد کننده متریال لوکس ساختمانی آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی خود می باشد.



قیمت :
به روز شده در : چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷
آگهی های ویژه : پارکت و دیوارکوب