فروش ویژه درب فلزی برش لیزری CNC با تحویل 1 روزه به باربری

فروش ویژه درب فلزی برش لیزری CNC با تحویل 1 روزه به باربری

نام :آذر فلز پایون
تلفن تماس : 02126141259
استان : تهران
آدرس : تهران-بزرگراه رسالت-بعد از سید خندان-۵۰ متر مانده به حسن بنا جنوبی-پلاک ۱۱۱۴-درب فلزی پایون
بازدید : 16740

این روزها خرید درب های فلزی برش لیزری CNC به یکی از نیاز های بی بدیل صنعت ساختمان تبدیل شده است.چون این درب ها از ظاهری شیک و جذاب و قیمتی مناسب برخوردار هستند و بخاطر یکپارچه بودن سازه در این مدل درب ها از امنیت بالایی برخوردار هستند. استفاده از شیشه رفلکس نشکن ( سکوریت ) ، باعث میشود نور قسمت های تاریک مثل پارکینگ را بصورت طبیعی تامین میکند.
پایون با افتخار تولیدکننده این درب های زیبا و لوکس در محیط کارخانه ای میباشد.که با بهره گیری از تکنولوژی های جدید ، بصورت انبوه تولید میشوند.تنوع محصولی بیش از 500 طرح و مدل از ویژگی های بارز پایون میباشد. تولید درب فلزی در محیط کارخانه ای و انبوه ، هزینه های کلی هر محصول را بسیار پایین تر از نمونه های مشابه با تولید کارگاهی کرده است.
فروش فوری درب فلزی : پایون برای مشتریانی که عجله دارند و میخواهند درب فلزی را در اسرع وقت تحویل بگیرند چاره ای اندیشیده است. پایون شروع به تولید محصولات به اصطلاح پک کامل درب فلزی یا همان دپو (محصولات تولید شده در کارخانه) که آماده تحویل و آماده نصب بدون نیاز به یراق آلات و ... میباشند. این محصولات که بصورت خرید فوری درب دپو است شامل : درب فلزی در طرح منتخب مشتری ، رنگ کوره ای الکترواستاتیک ، قفل برقی ، دستگیره و شیشه رفلکس نشکن ( سکوریت ) میباشد.

مشتری با انتخاب طرح مناسب خود و اینکه درب مورد نظر در چه سایز استانداردی باشد و اینکه چپ بازشو باشد یا راست بازشو و... درب مورد نظر خود را انتخاب و مراحل خرید را تکمیل میکند.بعد از ثبت سفارش ، محصول تولیدی در مدت 24 ساعت کاری به باربری تحویل داده میشود.
پایون در بیش از 60 شهر بزرگ ایران نمایندگی فعال دارد که بعد از ثبت سفارش ، با هماهنگی نماینده ، درب مورد نظر از نمایندگی تحویل گرفته میشود یا اینکه طبق سفارش در محل پروژه تحویل داده میشود.و در شهرهایی که پایون نمایندگی ندارد ، درب خریداری شده در باربری شهر به مشتری تحویل داده میشود.کلیه محصولات ارسالی بسته بندی استاندارد میشوند تا در حین حمل ونقل دچار آسیب و هزینه احتمالی نشوند.
در پایون امکان تولید محصولات در سایز و ابعاد سفارشی نیز وجود دارد به این ترتیب که درب مد نظر مشتری در هر طرح و مدل ، در هر سایز و ابعاد و هر آیتم درخواستی از قبیل درج لوگو ساختمان - شرکت - سازمان ، رنگ ، قفل ، دستگیره و ... باشد در مدت 10 الی 20 روزکاری تولید و به باربری تحویل داده میشود.
این درب های تولیدی مناسب برای انواع درب حیاط ، درب پارکینگ ، درب ریلی ، درب باغ ، درب ویلا ، درب نفر رو ، درب ساختمان ، درب آپارتمان ، درب منزل درب اداری و تجاری میباشند.
لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید تا کارشناسان فروش ما در اسرع وقت بصورت رایگان ، مشاوره کامل و جامعی برای شما ارائه دهند .ارسال کاتالوگ از طریق تلگرام و اینستاگرام ، تصویر سازی از درب جدید منزل و ساختمان شما ، ارائه ایده ها و راهکارهای متناسب با نمای سازه و دکوراسیون ، معرفی محصولات پرفروش ، ارائه عکس نمونه کارهای اجرایی شرکت و ... از راهکارهای مشاوره تخصصی مجموعه پایون میباشد.
در گوگل تایپ کنید : درب فلزی پایون



قیمت : تماس بگیرید
به روز شده در : يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۷