نمونه نصب شده درب فلزی لیزری پایون طرح 002 در تبریز

نمونه نصب شده درب فلزی لیزری پایون طرح 002 در تبریز

نام :درب فلزی پایون
تلفن تماس : 02174013333
استان : تهران
آدرس : تهران، بزرگراه رسالت، بعد از سید خندان، 50 متر مانده به حسن بنای جنوبی
بازدید : 7953

درب فلزی پایون نسل جدید درب آهنی است که مجموعه پایون با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و نیروهای متخصص ، طراحی و ساخت آن را انجام می دهد.

رنگ درب های پایون: برای رنگ آمیزی درب فلزی پایون از رنگ کوره ای الکترو استاتیک استفاده می شود که با انواع شرایط آب و هوایی سازگار بوده و عمر طولانی دارد.

انواع درب ورودی: شرکت آذر فلز پایون انواع درب فلزی ساده، درب تک لنگه فلزی، درب دو لنگه، درب حیاط سه تیکه، درب فلزی پارکینگ، درب فلزی کلاسیک، درب فلزی ریلی و حفاظ با طرح های متنوع و اندازه های استاندارد و سفارشی را تولید و به سراسر کشور ارسال می کند.

خدمات: این شرکت با آگاهی از دغدغه های موجود در زمان تعویض درب ساختمان، تعویض درب های قدیمی با درب فلزی نسل جدید برش لیزری را بدون صدمه زدن به ساختمان برای مشتریان گرامی ارائه می دهد.

پک کامل: درب پایون به صورت پک کامل شامل شیشه نشکن، رنگ کوره ای، قفل، دستگیره ، یراق آلات با بسته بندی کامل و ایمن خدمت مشتریان گرامی به سراسر کشور ارسال می گردد.

* نمونه نصب شده درب برش لیزری پایون طرح 002 در تبریز

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به سایت شرکت مراجعه کنید و برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت؛ شماره خود را در قسمت مشاوره سایت قید بفرمایید تا کارشناسان ما خدمت شما تماس بگیرند.
همچنین می توانید با شماره های درج شده، با ما در تماس باشید.

https://metaldoorart.com/



قیمت : تماس بگیرید
به روز شده در : يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
تاریخ درج آگهی : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰