گچبری پیش ساخته دکارت استور

گچبری پیش ساخته دکارت استور

نام :دکارت استور
تلفن تماس : 02122645084
استان : تهران
آدرس : اتوبان صدر شرق خیابان قلندری جنوبی کوچه دهم پلاک 1 واحد 8
بازدید : 3182

در فرآیند ساخت ساختمان و طراحی و دکوراسیون داخلی، انتخاب و بکارگیری نوع متریال های ساختمانی از لحاظ قیمت، کیفیت و زمان اجرا جزو دغدغه­های طراحان و سازندگان ساختمان میباشد. شناخت و در دسترس بودن متریال های نوین ساختمانی میتواند کمک چشمگیری به دست اندرکاران صنعت ساختمان در پرورش ایده های خلاقانه و افزایش بهره وری و زیبایی ساختمان نماید.

شرکت دکارت برای پاسخ به این نیاز در سال 1394 تاسیس شد.

قدم اول را با تامین و واردات گچبری های پیش ساخته پلی یورتان با کیفیت برداشتیم و امروزه دکارت جزو برترین وخوشنام ترین فعالان این زمینه میباشد.

گچبری های پیش ساخته پلی یورتان از جمله متریال های جدید در صنعت ساختمان میباشد که جایگزین گچبری های سنتی است و به خاطر مزایای بیشمارش همچون مقاومت بالاتر نسبت به گچ، سبک بودن، ظرافت، اجرای سریع، عدم حساسیت به رطوبت و همچنین امکان نصب روی کناف باعث بهبود فرآیند ساخت و دکوراسیون داخلی میشود همانگونه که امروزه در پوشش سقف، کناف جایگزین گچ و رابیتس شده است.

محصولات ما در این بخش شامل انواع گچبری های گلویی، لبه نور مخفی، پروفیل های قاببندی، انواع گل های دکوراتیو، ستون و سرستون میباشد.

در ادامه در زمینه پوشش های دیوار، دیوارپوش های پلی استایرن را که با طرح های جذاب و مدرن خود باعث بوجود آمدن گستردگی انتخاب طرح و رنگ برای پوشش دیوارها به خصوص در سبک مدرن میشوند را فراهم نمودیم.

ما در دکارت تلاش میکینیم تا بهترین خدمات را در زمینه تامین و اجرای متریال های دکوراسیون داخلی در اختیار طراحان و مجریان ساختمان قرار دهیم.
منبع: گچبری پیش ساخته دکارت استور
https://decartstore.com



قیمت :
به روز شده در : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
آگهی های ویژه : معماری داخلی