برچسب هاي ديواري

برچسب هاي ديواري

نام :sadegh sadegh
تلفن تماس :
استان : گيلان
آدرس :
بازدید : 32281

برچسب های تزئینی دکوراتیو
دیگر وقت آن فرا رسیده است که به راحتی طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید و بر روی فضاهائی که خالی و بی روح مانده اند بچسبانید تا احساسی شگفت آور داشته باشید . برچسب های دکوراتیو واقعا زیبا هستند و جلوه ای رویائی به اطرافتان می بخشد .
استفاده از این برچسب ها بسیار آسان است و بدور از هرگونه آلودگی و دردسر نصب می گردند . شما می توانید براحتی وقت و هزینه اضافی بابت تزئین محیط اطرافتان را کاهش دهید . سایت ما دارای طرح های زیادی است .
پس لطفا به اطرافتان نگاه کنید و ببینید کجا می توانید این برچسب ها را بچسبانید و از دیدن آن لذت ببرید.
شاید بخواهید بالای کلید و پریزها و یا روی وسایل منزل و با روی دیوار اتاق هایتان پروانه ای زیبا بچسبانید و یا شاید دوست داشته باشید متنی زیبا بالای تخت خوابتان بنویسید و یا گربه ای بازیگوش در اتاقتان باشد و یا ... .
حق انتخاب طرح و رنگ با شماست .

ما به راحتی آنها را برایتان تولید می کنیم .

hidecor.ir تولید کننده برچسب های دکوراتیو در ایران افتخار دارد تا مجري طرح هاي بسيار زيباي دكوراتيو
براي شما ايرانيان عزيز باشد.
این گروه با بهره گیری از دستگاه های برش برچسب استانداردي كه در اختار گرفته است توانسته كيفيت قابل توجهي را براي مشتريان گرامي به ارمغان بياورد.
این برچسب ها که به آنها وال استیکر نیز گفته می شود یک برچسب بسیار زیبا و لطیف ساخته شده از نوعی مواد پی وی سی است ، که طرح ، عکـس و یا سایر تصاویر دیگر بر روی آن بوسیله دستگاه کاتر برش داده می شود و برای زیبایی و منحصر بفرد نمودن محیط اطراف در هر جائی که امکان داشته باشد ، بسته به سلیقه فرد نصب می گردد.

این برچسب های دکوراتیو و یا وال استیکرها برای این طراحی شده اند تا مشتریان بدون استفاده از رنگ آمیزی و یا استفاده از کاغذ دیواری که دارای طرح های یکنواخت و تکراری می باشند از طرح های زیبا بسته به سلیقه خودشان در هرجائی که بخواهند بدور از هرگونه کثیف کاری و به هم ریختگی محیط بتوانند طرح مورد نظر خود را نصب کنند.

در کشورهای توسعه یافته از طرح های وال استیکر ها به عنوان یک کالای تبلیغاتی برای معرفی یک برند ( نام تجاری ) ، نام شرکت ، کالا و فروش و یا خدمات نیز به خوبی استفاده می شود.

برچسبهای دکوراتیو (hidecor.ir) فقط مخصوص دیوارها نیستند و این برچسب ها را می توانید روی هر سطح صافی به راحتی بچسبانید!
روی دیوار ، پنجره ، کف ، وسایل خانه مانند کمد ، کشو ، یخچال ، مایکروویو ، کناره تلویزیون ، میزها و ...
نصب این برچسب ها از زمانی حدود 10 دقیقه زمان ميبرد.
شستشوی این برچسب ها بسیار راحت می باشد . زیرا این برچسب ها ضد آب می باشند و شما براحتی می توانید با آب و صابون آنها را تمیز کنید .

برخی از ویژگی های وال استیکر :
* ضد آب
* طراحی شیک و برش های بسیار زیبا ازطرح مورد نظر
* عمر طولانی و عدم کمرنگ شدن
* نصب راحت و زيبايي وصف ناپذير اين طرح ها

تلفن سفارش برچسب های دکوراتیو :

حتما از سایت ما بازدید نمائید . در آنجا طرح های بسیاری از انواع برچسب های مخصوص اتاق کودک ، اتاق خواب ، پذیرائی ، آشپزخانه و .... وجود دارد .

www.hidecor.ir

برچسبی از جنس رویاهای شما
با تشکـــر
هاي دكور




قیمت :
به روز شده در : جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱
آگهی های ویژه : طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی