خدمات بازسازي و نوسازي نما - رنگ آميزي نما - نماگلشن

خدمات بازسازي و نوسازي نما - رنگ آميزي نما - نماگلشن

نام :نماگلشن
تلفن تماس : 22754853
استان : تهران
آدرس : نياوران - سه راه ياسر - انتهاي صاددقي قمي - شماره 123
بازدید : 11109

اجرای رنگ نما از برجسته‌ترین موارد اجرایی است که حصول نتیجه مطلوب و تضمین شده در آن تنها به پشتوانه دانش فنی و تجربه تیم مشاوره و انتخاب درست روش اجرا و تیم اجرایی محقق خواهد شد. گروه همکاران نماگلشن در این عرصه از با بهره گیری از کارکشته‌ترین مشاورین و متخصصین و با معرفی سرپرستان با تجربه و تیم‌های ماهر متضمن دستیابی به کیفیت مورد نظر است.
افزایش تولید رنگ‌های ساختمانی و رقابت سالم در تولید بهترین محصولات صنعت رنگ نمای ساختمان باعث شده است تا معماران فضاهای شهری توجه بیشتری را به استفاده از رنگ در طراحی نما داشته باشند. سرعت و سهولت بالای اجرا، قیمت به مراتب پایینتر و امکان رعایت استانداردهای جهانی در اجرا، دیگر عواملی است که باعث استقبال بیشتر کارفرمایان و پیمانکاران در استفاده از اینگونه پوشش ها را بهمراه داشته باشد.

طی دو دهه اخیر محققین صنعت رنگ و پلیمر موفق شدند تا به روش‌ها و دانش فنی قابل ملاحظه‌ای دست یابند که همین باعث رونق بازار و افزایش تقاضای روز افزون بازار شده است. اما نکته بسیار حائز اهمیت در رنگ آمیزی نما میزان برخورداری از سطح تجربه و دانش حرفه‌ایی اس��. گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از پروژه‌های رنگ آمیزی نما با توفیق چندانی همراه نیست. پوسته شدن رنگ، طبله کردن و نهایتا" از بین رفتن جلوه ی ابتدایی کار مشکلات معمولی است که با گذشت زمان کوتاهی از بسیاری پروژه ها گزارش می‌شود.



قیمت : طي بازديد و طرح كار
به روز شده در : دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
آگهی های ویژه : بازسازی و نوسازی ساختمان