شركت سازندگان پوياي آراد ايرانيان

نام :مهدي خوش نظر
تلفن تماس : 44255440
استان : تهران
آدرس : تهران-بلوار مرزداران- خ شهيد ابراهيمي-كوچه ميثاق2- پ5 - واحد3
بازدید : 14706

شركت سازندگان پوياي آراد ايرانيان

اين شركت قصد دارد تا با استفاده از تخصص نيروهاي مجرب خود و بكارگيري تجربيات خود،‌ خدمات نويني را در عرصه ساختمان به همشهريان گرامي ارائه مي نمايد. امروزه شهروندان در زمينه تعميرات، بازسازي و يا تغيير دكوراسيون يا موارد مشابه در منازل و يا ساختمان­هاي اداري با مشكلاتي از قبيل عدم دسترسي به تخصص­هاي خاص براي انجام امور مرتبط، تهيه و خريد اجناس و مواد اوليه ، نداشتن زمان كافي و يا عدم اعتماد به خدمات اخذ شده و يا موارد مشابه ديگر مواجه مي باشند.

شركت سازندگان پوياي آراد ايرانيان خدمات خود را بر پايه رفع نياز هاي شهروندان رفاه و آسايش و ايجاد حس اعتماد براي آنها ، پايه ريزي نموده و با بكارگيري كادر مجرب و با مسئوليت ، نسبت به ارائه خدمات مي پردازد.

در جهت تحقق اين ايده ، با طراحي سايت اينترنتي دامنه اين امكان و خدمات را بسط و گسترش داده ايم تا ضمن ارتباط شهروندان از طريق تلفن يا سايت و ثبت سفارش در آن همكاران ما را مطلع نمائيد. همكاران ما در قسمت ارتباط با مشتري ، به محض اطلاع از طريق تلفن يا ثبت اينترنتي كه هر 4 ساعت به روز مي گردد، با هماهنگي قبلي با مشتريان نسبت به اعزام پرسنل شركت به محل اقدام نموده تا ضمن بازديد و كارشناسي بصورت دقيق نظرات خود را اعلام نمايند.

(بديهي است كه تا اين مرحله كليه خدمات مشاوره و بازديد رايگان خواهد بود .)

ضمنا خاطر نشان مي­ سازد كه شركت خدمات خود را كه با قيمت هاي مناسب و عادلانه كه براساس قيمت هاي سازمان برنامه ريزي ومعاونت راهبردي تنظيم شده ، انجام داده و خدمات خود را تضمين نموده و نسبت به نوع انجام كار و خدمات ارائه شده تضمين­هاي لازم را بصورت مكتوب در اختيار مشتريان قرار خواهند داد.

اميد است تا با توكل بر پروردگار يكتا بتوانيم خدماتي درخور و شايسته را در اختيار همشهريان گرامي قرار دهيم.



قیمت :
به روز شده در : شنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۹
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۹
آگهی های ویژه : سایر خدمات ساختمانی