کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی

نام :شرکت امیدآریا
تلفن تماس : 09126935979 - 02166526887
استان : تهران
آدرس :
بازدید : 11042

کفپوش اپوکسی
با توجه به نیاز روز افزون صنعت ساختمان به مواد ومصالح مقاوم تر و کم حجم تر امروزه تولید کنندگان صنعت ساختمان در پی تولید محصولاتی هستند که بتوانند علاوه بر پاس کردن استانداردهای جهانی از لحاظ اقتصادی نیز توقعات سازندگان را نیز بر آورده کنند . گروه آریا نیز از این قافله عقب نمانده و اقدام به تولید محصول کفپوش اپوکسی نموده است.
موارد استفاده اپوکسی :
1 - کفپوش های یکدست و یک پارچه مناسب برای کف سازی انبارها ، باراندازها ، ادارات ، مغازه ها ، فروشگاه ها ، پارکینگهای طبقاتی ، سالن های تولید و مونتاژ، مواد غذایی ، مواد شیمیایی ، کارگاهها ، کارخانجات ، پالایشگاه ها ، پتروشیمی ها و ... که نیازمند کفپوش صنعتی هستند .
2 - همچنین به دلیل آنتی باکتریال بودن این محصول از کفپوش اپوکسی میتوان در بیمارستانها ، آزمایشگاهها ، درمانگاهها ، استفاده نمود .
3 - این محصول را می توان در مقیاس کوچک خانگی برای ترمیم بالکن ها ٬ سرویس های بهداشتی ٬ آشپزخانه ها ، پله ها ، راهرو ها و حتی سالن ها و فضاهای مخصوص کودکان استفاده نمود.
4 - عایق اپوکسی :عایقکاری استخر، روف گاردن ، فلاور باکس ، سونا ، جکوزی و مخازن ذخیره آب شرب که نیازمند عایقی قطعی ومطمئن هستند .
5 - رنگ اپوکسی : رنگ آمیزی داخل مخازن فلزی، تانکرها و سطوح فلزی که در معرض خوردگی و پوسیدگی قرار دارند.
ویژگیهای کفپوش اپوکسی :
یکپارچگی و بدون درز بودن تمام سطح*
* قابلیت خود ترازی
* قابلیت شستشو و تمیز شوندگی
* جذب رطوبت نزدیک به صفر
* کاملا مسطح وصاف و سیقلی
* دارای تنوع رنگ بالا
* دارای مقاومت مکانیکی بسیار بالا
دیگر بابت مشکل نم دادن بالکن ها نگران نباشید چراکه این محصول برای همیشه آرامش را به شما منتقل خواهد نمود. از طرفی به خاطر دارا بودن سیقلی ترین حالت ممکن و تنوع طرح و رنگ , زیبایی را برای شما به ارمغان خواهد آوردگزینه ای ایده آل برای مصرف کنندگان خانگی می باشد
پیشنهاد جالب برای سازندگان :
کفپوش اپوکسی گروه آریا دارای قابلیت خود ترازی است لذا برای استفاده در سطوح شیب بندی شده مناسب میباشد. از طرفی بهترین گزینه برای کف سازی پارکینگ ها ی دارای محدودیت ارتفاع میباشد چراکه علاوه بر استحکام بالا و زیبایی قابل قبول از ضخامت ناچیزی بر خوردار میباشد. دیگر نیازی به استفاده از سنگ ودرپی آن ملات و چسب و افزایش چند سانتیمتری ارتفاع نیست .
گروه آريا آمادگي خود را براي فروش و يا اجراي اين محصول اعلام ميدارد. شما ميتوانيد اطلاعات بيشتر را از طريق وبلاگ رسمي ما يا شمارههاي 09126935979 و 09012772728 بدست آوريد



قیمت : توافقی
به روز شده در : چهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴
تاریخ درج آگهی : جمعه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : عایق کاری و ایزولاسیون