شرکت واحه مجری ساختمان با مصالح پیش ساخته و پیشرفته lsf

شرکت واحه مجری ساختمان با مصالح پیش ساخته و پیشرفته lsf

نام :شرکت ساختمانی واحه
تلفن تماس : 02177030072
استان : تهران
آدرس : نارمک
بازدید : 4512

امکان ساخت ساختمان های مسکونی ،ویلایی ،اداری ،صنعتی ،تجاری ،اضافه بنا برای سکونت دائم همراه با آرامش فقط در 30 روز به صورت کلید تحویل باآخرین تکنولوژی و فناوری روز دنیا با مقاومترین سازه در برابر زلزله ، صوت ،حرارت ، سرما و گرما وبهترین مصالح و هزینه مناسب، مطابق با سلیقه شما .
سازه فولادی سبک که به اختصار به آن سازه ( LSF) گفته می شود از سیستم های مورد تایید مهندسان عمران و دارای تاييديه فنی از مرکز تحقيقات ساختمان و مسکن می باشد که امروزه بدليل كيفيت مناسب ساخت و سرعت بالا و مقاومت بالا در برابر زلزله از آن در كشورهاي انگلستان، امريكا، كانادا، استراليا، ژاپن و... استفاده مي كنند..شرکت واحه با کادری مجرب آماده ارائه خدمات مشاوره ای در امر ساخت وساز ساختمان بوده و با ارائه الگوهای مختلف در طرح سازه معماری و کمترین زمان اجرا شما را در انتخاب تصمیم صحیح یاری می نماید.
•طراحی: الگوی طراحی معماری بر اساس اقلیم و فرهنگ منطقه و نیاز کارفرما انجام شده و بر همین اساس طراحی با در نظر گرفتن سیستم سازه ای مناسب، سبک، مقاوم و اقتصادی انجام می پذیرد
•اجرا: با استفاده از تیم اجرایی متخصص و آموزش دیده با استفاده از تجهیزات اجرایی و در کوتاهترین زمان ممکن و در نظر گرفتن ایمنی در ساخت پروژه. این سیستم توانایی ترکیب با سیستم های سازه ای دیگر را دارا می باشدو همچنین از موارد مورد استفاده دیگر سازه lsf می توان به اجرای دیواره های جداکننده داخلی - خارجی و اجرای نما با مصالح پیشرفته نیز اشاره نمود.استفاده از lsf وزن سازه را تا پنجاه درصد کاهش می دهد و این بزرگترین امتیاز در برابر زلزله می باشد.عمر مفید ساختمان های lsf کمتر از ساختمان هاي رایج نمی باشد و حداقل عمر مفید این نوع ساختمان ها 100 سال برآورد شده است.

نحوه کسب اطلاعات بیشتر و سفارش :
شما می توانیداز طریق تلفن ها،ایمیل های شرکت با ما در تماس باشید و جهت مشاهده نمونه کار از وبلاگ www.lsf1saze.blogfa.com بازدید نمایید ،در صورت ارسال پلان معماری، برآورد قیمت دقیق انجام می شود.



قیمت :
به روز شده در : دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : سازه های پیش ساخته