عایق عرشه فولادی حرارتی-صوتی

عایق عرشه فولادی حرارتی-صوتی

نام :شرکت پارس بهینه ساز
تلفن تماس : 09122171715 - 22783326-7
استان : تهران
آدرس : تهران-خ پاسداران-خ دولت-پلاک 315-واحد 14
بازدید : 12023

عایق سقفهای عرشه فولادی و مناسب‌ترین زمان برای اجرا در ساختمان

عایق‌کاری ساختمان با پلی‌یورتان به روش پاششی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد که دسترسی به نقاط کور ساختمان یکی از این موارد است البته این روش دشواری‌هایی را نیز به همراه دارد که با اندکی برنامه‌ریزی می‌توان آنرا به سهولت پیمود.

مناسب‌ترین زمان برای اجرای فوم پاششی پلی‌یورتان در ساختمان

در عایق‌کاری به روش پاششی عملیات پاشش از فاصله حدود 1 تا 5/1 متری انجام می‌شود و مواد با 100 تا 150 بار فشار به صورت پودر روی سطح مورد نظر پاشیده می‌شود لذا در مسیر پاشش هر آنچه که مابین نوک گان و سطوح کار وجود دارد تحت پاشش قرار گرفته و روی آن فوم تشکیل می‌شود که این فرآیند علاوه بر هدر رفت مواد بواسطه پوشش مناطق غیر ضروری باعث می‌شود که سطوح زیرین به صورت یکپارچه عایق نگردد.

با توجه به اینکه اغلب بروی سقف سازه‌ها شاهد عبور لوله‌های آب و فاضلاب نصب انواع دستگاهها و کانالها‌ی سرمایش و گرمایش، سیم کشی برق و دست آخر میله‌های ساپورت و آویز جهت اجرای سقف کاذب هستیم پیشنهاد می‌‌گردد مراحل فوق پس از اجرای عملیات عایق‌کاری صورت پذیرد و تنها نصب و اجرای آویز‌ها قبل از پاشش فوم انجام شود. این امر نه تنها باعث یکپارچگی سطوح تحت پاشش و تسریع عملیات عایق‌کاری می‌گردد بلکه موجبات صرفه‌جویی در مصرف مواد اولیه و در نهایت هزینه تمام شده پایین تر را فراهم می‌آورد.



قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸
تاریخ درج آگهی : شنبه ۴ مهر ۱۳۹۴
آگهی های ویژه : عایق کاری و ایزولاسیون