فروش ورق کامپوزیت

فروش ورق کامپوزیت

نام :ساناز بهادری
تلفن تماس : 07118304825 - 09398563451
استان : فارس
آدرس : شیراز ابتدای جاده زندان - روبروی شهرداری منطقه 4 - طبقه فوقانی بانک صادرات
بازدید : 16856

مجتمع تولیدی و صنعتی a.s در سال 1374 با تولید لوله سبز قدم به عرصه تولید نهاد وافتخاراولین تولید کننده لوله سبز را در ایران نصیب خود نمود.در همین راستا و با پیشرفت صنعت ساختمان اقدام به تولید نسلی جدید از لوله های آبرسانی ساختمان تحت لیسانسSafe Building Technologi انگلستان نمود که همان لوله های Pex-Al-Pex \"پنج لایه\" می باشد- با توجه به هزینه بیشتری که لوله کشی با لوله های 5لایه نسبت به لوله های سبز داشت و با در نظرگرفتن کیفیت لوله های 5 لایه گروه صنعتی a.s اقدام به تولید لوله هایی نمود که نسل جدید لوله های 5 لایه لقب گرفت- لوله PP-Al-Pex که تمامی قابلیت های لوله 5 لایه را شامل و قابلیت استفاده از اتصالات PP \"سبز\" را در سیستم لوله کشی ساختمان دارد. بدین ترتیب لوله های استفاده شده در سیستم لوله کشی ساختمان از نوع 5 لایه می باشد و با هزینه برابر با هزینه لوله کشی با لوله های PP \"سبز\" .
با پیشرفت روزافزون صنعت ساختمان، گروه تولیدی a.s اقدام به تولید ورق آلومینیوم کامپوزیت با نام اختصاری a.s bond نمود که باز هم اولین تولید کننده این نوع ورق و این بار در جنوب ایران لقب گرفت.
شایان ذکر است این مجتمع تولیدی در زمینه ورق کامپوزیت دارای رنگهای مختلف و متنوع همچنین سایز های دلخواه مشتریان در پروژه های سفارشی می باشد . ضمنا محصولات این شرکت دارای 15 سال ضمانت و 10 سال بیمه نامه می باشد . پس از بررسی اطلاعات ارسالی در صورت تمایل امکان بازدید از خط تولید محصولات نیز می باشد.



قیمت :
به روز شده در : دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۰
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۰