کفپوش اپوکسی - قیمت کفپوش

کفپوش اپوکسی - قیمت کفپوش

نام :اجرای کفپوش اپوکسی
تلفن تماس : 09127793956
استان : تهران
آدرس :
بازدید : 15556

کفپوش اپوکسی-قیمت کفپوش اپوکسی-انواع کفپوش اپوکسی-قیمت انواع کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک-ضد اسید-پارکینگ-فروش کفپوش اپوکسی-کفپوش اپوکسی و پلی یورتان-کفپوش اپوکسی چیست - اجرای کفپوش اپوکسی پلی پوکساید-کفپوش اپوکسی-قیمت کفپوش –پوکسی-گروت اپوکسی-کفپوش پارکینگ-کفپوش کارخانه-کفپوش ورزشگاه-کفپوش صنعتی-چسبهای همه کاره اپوکسی-مشاوره کفپوش اپوکسی

سیستم کفپوش صنعت داروسازی :
در صنعت دارو سازی مثل کارخانجات تولید، آزمایشگاههای تحقیق و پژوهش و دیگر مکانهای مرتبط، محیطی کاملا بهداشتی ضرورت دارد. ایجاد یک محیط استریل ، بهداشتی و سالم از جمله ویژگی های اصلی کفپوش این صنعت می باشد.
درز کاشی ها یا سرامیک کف نیاز به چسب دارند، که این چسب بعد از استفاده در طول زمان بین بتن و کف، محلی مناسب برای رشد باکتری ها می شود ولی این سیستم کفپوش اپوکسی بصورت یکپارچه اجرا می شود و بطور کامل به بستر بتن پیوند می خورد که باعث می شود بخار و رطوبت از آن عبور نکند و در نهایت از رشد باکتریها جلوگیری به عمل آید.
دیگر مزایای این کفپوش:
مقاومت در برابر سایش – خاصیت ضد اسیدی بالا – مقاوم در برابر لغزش – عدم ایجاد گرد و غبار - مقاومت مکانیکی و شیمیایی بالا- شستوشوی آسان با هرنوع مواد شوینده – کیفیت پایدار
سیستم کفپوش مراکز پزشکی و بهداشتی
این نوع کفپوش از جنس رزین اپوکسی می باشد، که برای پوشش کف محیط هایی مانند بیمارستان ها، مراکز بهداشتی که در آن ها بهداشت الویت بالا را دارد اجرا می شود. از دیگر مزایای این کفپوش مقاومت کافی را در برابر وزن تجهیزات سنگین پزشکی، تخت و صندلی چرخدار دارد. همچنین در انواع رنگ قابل اجرا می باشد و می توان آن را با هرنوع دکور مطابقت داد و برای هدایت آسان مراجعه کنندگان می توان نشانه گذاری روی آن انجام داد.
همچنین این نوع کفپوش را می توان در کلینیک ها، دندانپزشکی، اورژانس بیمارستان، داروخانه ها، آی سی یو، آزمایشگاهها و ... استفاده کرد.
ادرس سایت: http://imenpark.com
ادرس ایمیل: info@gardcornerparsian.com
شماره تماس:09127793956




قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : نماشویی