فروش ونصب پانل ساندویچ,ورق الوزینگ,گالوانیزه

فروش ونصب پانل ساندویچ,ورق الوزینگ,گالوانیزه

نام :اقایاری
تلفن تماس : 09129156955
استان : تهران
آدرس : کرج
بازدید : 5671

شرکت کاوک با شماره ثبت 30413 و دارابودن نمایندگی کارخانه آریا بارون توس فروشنده انواع ساندویچ پانل سقفی ودیواری سردخانه ای و سقف کاذب درب های سردخانه ای و ورق آلوزینک و گالوانیزه در طرح ها و مدل های مختلف .
شرکت آریا بارون توس همزمان با پیدایش ساندویچ پانل های پلی اوریتان در اروپا و بهره گیری از این فراورده نوین در ساختمان، فعالیت خود را با رویکردی مهندسی به پروسه ساخت وسازهای مدرن، در شهر مشهد / ایران، در زمینی به مساحت شصت هزار متر مربع و با زیربنایی بیش از بیست هزار متر مربع آغاز نمود.

آریا بارون با بهره گیری از فن آوری روز دنیا و بکارگیری ماشین آلات پیشرفته تمام خودکار اروپایی و همکاری با مدیران و نیرو های فنی کار آمد و بکار بردن بهترین مواد اولیه و آمیختن تمامی این ها با چند دهه پیشینه کاری با رعایت استانداردهای جهان روا (بین المللی) هم اکنون سبد کالایی زیر را با استاندارد CE اروپا تولید و عرضه می نماید


•انواع ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای
•انواع کانکس، کانکس سیار و سرویس بهداشتی
•انـــواع ســاخـتـمــان (خانه) پـیــش ساخــــته
•درب های سرد خانه ای و گرم خانه ای
•قــطـــعات پلاســتوفـــــوم (EPS)
•داکت (کانال) پیش عایق شده
•دیوار پوش دکوراتیو
•سقف کاذب
ساندویچ پانل (ساندویچ پنل) دیواری آریا بارون یک نوع دیوارپیش ساخته مدرن و عایق می باشد. این دیوار پیش ساخته یک ساختار سبک و چند لایه است که از دو طرف به دو لایه محدود شده است و در بین این دو لایه فوم عایق پلی اوریتان تزریقی سبک و پایدار با ویژگی های خاص فیزیکی تزریق گردیده است.

ساندویچ پانل دیواری آریا بارون

لایه های دو طرف ساندویچ پانل های دیواری آریا بارون میتوانند از ورق های گالوانیزه، آلوزینک، استنلس استیل، آلومینیوم، مس، فایبر گلاس، گچ برگ ویا PVC تشکیل شده باشند. لایه فوم عایق پلی اوریتان تزریقی با کلاس مقاومت در برابر آتش سوزی B1 و یا B2 در استاندارد DIN 4102 و فشردگی (دانسیته) 40kg/ m³ در بین دو ورق تزریق میگردد.

ساندویچ پانل دیواری آریا بارون بر اساس سفارش در طول های دلخواه ودر ضخامت های 20 تا 250 میلیمتر و در عرض های965 و یا 1195 میلیمتر قابل تولید می باشند. هم اکنون در کشور های پیشرفته صنعتی از این دیوارهای پیش ساخته در ساختمانهای آموزشی، مسکونی، اداری، تجاری، سالن های صنعتی، سردخانه ها، کلین روم ها، ساختمانهای نظامی، آشیانه هواپیماها، سوله های کشاورزی، سالن های ورزشی ، انبارها، سیلوها، گاوداری ها، مرغداری ها و بسیاری موارد دیگر استفاده میگردد.

از آنجاییکه پلی اورتان عایق بسیار خوبی در برابر سرما و گرما می باشد، استفاده از این دیوار پیش ساخته هزینه های انرژی را به میزان چشمگیری کاهش میدهد.
ساندویچ پانل سقفی پلی اوریتان یک نوع سقف پیش ساخته مدرن و عایق و سبک میباشد که از 3 جزء لایه رویه و لایه زیره و فوم پلی اوریتان تزریق شده دربین این لایه ها تشکیل شده است.

به دلیل چسبندگی بسیار خوب فوم پلی اوریتان به لایه زیره و لایه رویه این سه جزء از یکدیگر جدا نشدنی بوده و بصورت یک شیء یکپارچه عمل مینمایند.
همانطور که در شکل زیر دیده میشود این ساندویچ پانل ها بر روی زیر سازی های گوناگونی قابل نصب هستند.

ساندویچ پانل سقفی ساده

لایه های بیرونی و درونی یا به عبارتی رویه و زیره ساندویچ پانل های سقفی آریا بارون میتوانند از ورق های گالوانیزه ، آلوزینک ، استنلس استیل، آلومینیوم ، مس و یا P.V.C باشند.

فوم پلی اوریتان تزریقی با کلاس مقاومت در برابر آتش سوزی B1 و یا B2 در استاندارد DIN4102 و فشردگی (دانسیته)40kg/m³ در بین دو ورق تزریق میگردد. ساندویچ پانل های سقفی آریا بارون بر اساس سفارش، در ضخامت های 15 تا 250 میلیمتر و عرض های 90 تا 110 سانتیمتر و طول های دلخواه در رنگ ها و طرح های گوناگون تولید میگردند.
شرکت کاوک با نماییدگی کارخانه اریا بارون آماده فروش در تمامی شهرهای ایران میباشد .
شماره تماس : 09129156955
شماره همراه : 02632730446



قیمت :
به روز شده در : پنحشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : سازه های پیش ساخته