سازه فولادی سبک ، ال اس اف ، LSF ، CFS

سازه فولادی سبک ، ال اس اف ، LSF ، CFS

نام :اشکو سازه گستر
تلفن تماس : 09121099657 - 09123038839 - 88219834 - 88219843
استان : تهران
آدرس : سعادت آباد/بخشایش/15غربی/پ9/ط4/و13
بازدید : 61820

شرکت اشکو سازه گستر در تاریخ ۱۷/۱۲/۱۳۸۷ به شماره ثبت ۳۴۷۰۶۴ با هدف تولید و اجرای سازه سبک ال اس اف و سی اف اس در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسید.

اشکوسازه گستردر جهت ضمانت اجرایی ، خودرا ملزم به بکارگیری پرسنل مجرب با بیش از ۲۰ سال سابقه مرتبط با سازه ال اس اف وسقف شیبدار نموده است.


از آنجا که شرکت اشکوسازه گسترشرکتی تخصصی در ارتباط با اجرای سازه های سبک ، ال اس اف و سی اف اس می باشد ، تهیه مصالح از سوی کارفرمایان محترم نیز امکان پذیر بوده و در این صورت ، تنها خدمات اجرایی از سوی شرکت اشکو سازه گستر ارائه خواهد شد.

خدمات مشاوره و بازدید در رابطه با پروژه ها ازسوی کارشناسان این شرکت بصورت کاملاً رایگان صورت میپذیرد و تهیه و ارسال پیش فاکتور را در پی خواهد داشت.

این شرکت با طراحی و اجرای بیش از ۲۵۰۰۰۰ متر مربع سازه ال اس اف و سی اف اس طی دهه گذشته و همراهی بیش از ۲۰ گروه متخصص اجرایی ، آمادگی خود جهت همکاری با اشخاص و شرکتهای خصوصی و دولتی را اعلام می دارد.

در ارتباط با پروژه های انبوه سازی ، شهرک سازی ، ویلا سازی ، نوسازی مدارس و اضافه بنا با استفاده از سازه سبک ال اس اف و دیگر متریال های نوین ساختمانی همچون فایبر سمنت ، کناف ، درای وال ، گچ برگ و سمنت بورد به وبسایت ما مراجعه فرمایید.

سازه هاي سبک ال اس اف سازه سبک اضافه بنا سمنت بورد کناف گچ برگ درای وال نوسازی مدارس نوسازی شهرک سازی ویلاسازی انبوه سازی LSF Drywall
www.eshcosazehgostar.com



قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰
تاریخ درج آگهی : شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : سازه های پیش ساخته