کفپوش بتن سخت دوروچم ایتالیا

کفپوش بتن سخت دوروچم ایتالیا

نام :مسعود ولوجردی
تلفن تماس : 09126007629
استان : تهران
آدرس : شهرک غرب-خ فلامک-کوچه 13-پ 18
بازدید : 5924

کفپوش سخت صنعتی شرکت دوراچم بر پایه مواد معدنی و متشکل از دانه های سخت معدنی، سیمان مخصوص، بیندر، پیگمنت و الیاف مصنوعی بوده که دارای مقاومت های فشاری و مکانیکی بسیار بالائی می باشد. درجه سختی مواد با توجه به نوع محصول بین 6 تا 9.2در واحد mohs بوده و استـفاده از این کفپـوش روی بتـن تازه (به صـورت خشـک پاش Dry shake) و روی بــتن قــدیمی (به صــورت ملات high performance با استفــاده از یـک لایـه پرایمـر) جهت کاربـری سبـک و سنگیـن کامـلاً دارای توجیه فنی و اقتصادی می باشد. 53 میلیون متر مربع از این کفپوش در صنایع مختلف اجراء شده که یکی از بزرگترین
پروژه های انجام شده با محصولات دوراچم در شرکت آپاداناسرام (استان قزوین) با 320/000 مترمربع می باشد .
دلیل استفاده از این کفپوش:
* قیمت ارزان در مقایسه سایر پوشش های مشابه.
* گارانتی معتبر ایرانی و ایتالیایی.
* قابلیت تحمل بارهای مکانیکی بالا (حتی تردد ماشین آلات زنجیردار در نوع ملات کفپوش).
* عدم جذب انواع روغن، آلودگی های محیطی و صنعتی.
* عدم تولید گرد و غبار (Anti Dust) و عدم تولید باکتری مناسب جهت محیط های بهداشتی، غذایی و مکان های حساس به خاک.
* نداشتن سایش کفپوش (در مقایسه با بتن 350 یا سایر پوشش ها).
* غیر قابل اشتعال.
* ضد لغزش (Non Slip) در صورت شستشوی مداوم.
* مقاومت بالای فشاری، مکانیکی، کششی و مقاوم در برابر بارهای استاتیکی و دینامیکی.
* عدم جدائی کفپوش از بتن بر اثر شستشو یا تردد زیاد (در مقایسه با سنگ ، سرامیک و سایر پوشش های سنتی دیگر).
* امکان تحویل روزانه حداکثر800 تا 1000 مترمربع (در صورت مهیا بودن شرایط تحویل بتن) بتن ریزی و اجرای همزمان کفپوش بتن سخت.
* یکپارچگی کفپوش با حداقل درزهای انقباضی (مجازی).
* دارای 12 رنگ صنعتی و ثابت شامل: خاکستری تیره و روشن، نوک مدادی، نارنجی، قرمز، قهوه ای، تنباکوئی، سبز، زرد، بژ، آبی روشن و تیره.
کاربرد:
با توجه به موارد ذکر شده، از کفپوش سخت صنعتی در مکان های ذیل می توان استفاده نمود:
کارخـانجات خـــودرو سازی، قطعه سازی، تعمیرگاه های صنعتی، سالن های تولید و انبار، صنایع غذائی، کارخانجات لبنی کارخانجات بسته بندی، صنایع داروئی، صنایع نفت و گاز پتروشیمی، صنایع ریخته گری، نورد لوله، صنایع سنگین، نیروگاه ها کشتارگاه ها سردخانه ها، محوطه سازی، پارکینگ های طبقاتی و غیره.
شرکت دوروچم خاورمیانه با مشارکت و سرمایه گذاری مشترک شرکت دوروچم ایتالیاDUROCEM ITALY S.p.a (با 50 سال سابقه و 80 میلیون مترمربع رزومه درسراسر دنیا) تاسیس و در زمینه تهیه، تامین، واردات و بعضا" تولید انواع محصولات ساختمانی و صنعتی، با بیش از 150 محصول متنوع ساختمانی شامل انواع کفپوش های سخت صنعتی، پوشش ها و کفپوش های اپوکسی و پلی یورتان، سیستم های ضد اسید، سیستم های دکوراتیو، ایزولاسیون ولاینینگ صنعتی، افزودنی های بتن و سیستم بتن های الیافی (فیبرهای فلزی،پلیمری و شیشه جایگزین با آرماتور) فعالیت می نماید.
15 سال سابقه فعالیت و حضور پررنگ در پروژه های ملی و بین المللی و اجرای بیش از 300پروژه اغلب به صورت EPC در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، صنایع سنگین، خودرویی و قطعه سازی، صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی در ایران و کشورهای همسایه و لیدر صنعت بتن الیافی در ایران با بیش از100 پروژه از افتخارات این شرکت می باشد.




قیمت :
به روز شده در : شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵