عايق کف و ديواره هاي گود و تثبيت خاک و تحکيم بستر

عايق کف و ديواره هاي گود و تثبيت خاک و تحکيم بستر

نام :دژآبسنگ
تلفن تماس : 44604182
استان : تهران
آدرس : تهران-پونک-بلوار میرزا بابایی-پلاک 116
بازدید : 6659

نشتي گيري گود و عايق کامل ديوارهاي شاتکريت شده با استفاده از محصولات پايه سيماني با ماندگاري طولاني مدت (همزمان با عمر سازه) ، مقاومت در برابر محدوده وسيع PH ، با امکان اجراي سيستم هاي آببندي انعطاف پذير برروي ديواره و اطمينان از عدم ترک خوردگي .
قابليت تنظيم سرعت گيرش مواد مصرفي و جلوگيري از حرکت آب در پشت لايه ي آببند . آببندي حفره هاي بين شمع هاي سکانت و لايه هاي ديوار آببند .
عايق بندي و نشتي گيري کف ، ديوار و سقف تونل ها و ايستگاه هاي مترو هم زمان با جريان نشت آب از سطوح شاتکريت و يا سگمنت هاي بتني .
درزگيري ، نشتي گيري و آببندي درزهاي انبساطي تونلها و سازه هاي زير زميني با محصولات انعطاف پذير و قابليت اجرا در محيطهاي خيس و آبدار .
امکان کاهش زمان کشش استرند تا يک روز حتي در گمانه هاي آبدار و مرطوب ، قابليت ايجاد امکان تزريق وحفاري مجدد در گمانه هاي ريزشي وسست و عدم نياز به کيسينگ گذاري در محدوده زماني خيلي کوتاه بنا به شرايط ژئوفيزيکي پروژه . جلوگيري از خوردگي نيل و استرند در گمانه براي پروژه هاي با مدت تضمين بالا و يا دوره نگهداري طولاني .
کاهش روان گرايي خاک و امکان گودبرداري در زمين هاي اشباع از آب و کنار دريا ، تحکيم خاک بستر خطوط انتقال نيرو و لوله هاي انتقال آب ، نفت ، گاز و کليه تاسيسات زيرزميني پر کردن حفرات و چاله هاي زيرزميني و افزايش پايداري خاک در نقاط ريزشي ، ترانشه ها و شيب ها با تزريق محصولات تخصصي و امکان اجرا در محيط هاي کاملا خيس و درون آب و تبديل هرگونه خاک با دانه بندي هاي متفاوت به توده و جرم هاي متراکم و باربر .



قیمت :
به روز شده در : دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : خدمات ژئوتكنيك و مقاومت مصالح