عایق رطوبتی سازگار با طبیعت

عایق رطوبتی سازگار با طبیعت

نام :شرکت مبتکران
تلفن تماس : 02166963077 - 09122934959
استان : تهران
آدرس : میدان حر
بازدید : 21150

هیبرید مایع سفید
غشای ضد آب سازگار با طبیعت
معرفی :
در مواردی که استفاده از عایق های رطوبتی پیش ساخته (ایزوگام ) به خاطر شکل پیچیده سطوح مشکل است و یا استفاده از آتش جهت نصب ایزوگام ایجاد خطر مینماید ، می توان اشکال مختلف سازه را بوسیله هیبرید مایع سفید آب بندی نمود.
یک پوشش انعطاف پذیر ضد آب و به شکل مایع بوده که به صورت پایه آبی تولید ی شود . این محصول فیلم قابل انعطاف و زبری ایجاد می کند که به طور کامل به سطوح به کار برده می چسبد.
این محصول به صورت مایع و پایه آب می¬باشد و دارای خاصیت الاستیک ثابت است که به صورت سرد روی سطح قرار گرفته و در دمای محیط تثبیت می شود.
این فناوری که یک فناوری ترکیبی از مواد ضد آب و لک و غشا می باشد، برای مدت طولانی روی سطح این خاصیت را ایجاد می کند.
هیبرید مایع متشکل از رزین های پلی یوریتان است که به وسیله ترکیبات ضد آب و لک بهبود یافته اند. وقتی این ماده روی سطح استفاده می شود شکل یک ترکیب ضد آب را به خود می گیرد که می تواند بر روی سطح ایستاده شده با راندمان صد در صد خواص ضد آب ایجاد کند، این ترکیب به هیچ وجه مواد مضری در محیط زیست آزاد نمی کند.
یک پوشش ضد آب جهت محافظت سطوح از نفوذ رطوبت و عوامل جوی و حتی برای سطوح با ترک های ریز سطحی .
ساخته شده از کوپلیمرهایی اصلاح شده آکریلیک حل شده درآب ، با خواص الاستوپلاستو مریک.
کاربردها :
پشت بام های صاف ، تراس ها ، استخرها و تمامی قسمتهای ساختمان جهت آب بند کردن .
هیبرید سفید جهت محافظت و آب بند کردن کلیه سطوح بتنی همچنین جهت آب بندی سقف های بتنی و ایزوگام شده بکار برده میشود. چسبندگی هیبرید سفید روی ایزوگام ها بسته به عمر آن و یا نوع جنس ایزوگام ممکن است متفاوت باشد. در این حالت بهتر است که چسبندگی روی سطح مورد نظر قبلا تست گردد. همچنین هیبرید سفید جهت آب بندی بالکن ،سرویس ،حمام و... قبل از نصب کاشی و موزائیک و بجای ایزوگام استفاده می گردد.
ویژگی ها :
کاربری آسان، پس از اجرا شکل غشا به خود می گیرد ، نفوذ ناپذیری بالا ، خاصیت الاستیکی و مکانیکی بالا ، مقاوم در برابر uv ، سادگی تعمیر ، قابلیت راه رفتن روی سطوح پوشش داده شده حفظ خواص مکانیکی از 15- تا 70 درجه سانتی گراد، انعکاس نور خورشید، ایجاد خاصیتت عایق حرارت در پشت بام .



قیمت :
به روز شده در : چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۰
آگهی های ویژه : عایق کاری و ایزولاسیون