ارائه خدمات نماشویی و کفسابی در تهران بزرگ و شهرستانها

ارائه خدمات نماشویی و کفسابی در تهران بزرگ و شهرستانها

نام :سورنا
تلفن تماس : 09399800829
استان : تهران
آدرس : تهرانن
بازدید : 6020

انواع نمای ساختمان ها :
نمای ساختمان شیشه ای

به طور کلی از یک نمای ساختمان آلوده که بیشترین دید و سریع تر از نمای دیگر به نظر میرسد نمای ساختمان شیشه ای است که در نمای ساختمان های اداری بیشتر بکار میرود، هرچقدر یک نما ساختمان سنگی داری گرد و قبار و لکه باشد ، در مقابل یک نمای تمام شیشه ای هیچ به نظر میرسد ، چون نمای ساختمان شیشه ای لک و گرد و غبار را بیشتر نشون میدهد و زیبایی رو از نمای ساختمان شما کم میکند …. ادامه مطلب ( نماشویی نمای شیشه ای )

نمای ساختمان سنگی
قیمت-سنگ-ساختمانی-3
با توجه به شرایط آب هوایی و جوی ایران زمیت شاهد اشکال و نمای های مختلفی مانند : نمای شیشه ای ، نمای کاپوزیت ، نمای چوبی ، نمای سنگی هستیم ، که بیشترین مصالحی که از آن برای زیباسازی نمای ساختمان ها از قدیم تا همین امروز یعنی 2019/4/1 استفاده شده است ، نمای سنگی است ، که بر اساس تنوعی که این نوع مصالح نصبت به دیگر مصالح دیگر دارند محبوب شناخته شده اند . نمونه سنگ های ساختمانی که بیشترین کاربرد را در ساختمان سازی و نماسازی دارند ، عبارت اند از : سنگ تراورتن، گرانیت، سند استون (ماسه سنگ) ، سنگ نمای چینی و نمای آجری تزئینی. ادامه مطلب

نمای ساختمان آجری
نماشویی نمای آجری
نماشویی نمای آجری
در برخی ساختمانها شاهد آن هستیم که نمای آن به دلایل مختلف مثل سلیقه ، خلاقیت ، زیبایی و خیلی چیزای دیگه از آجر معمولی و تضعینی استفاده میشود ، با این وجود باید توجه داشت زیبایی و خلاقیت به تنهایی انگیزه خاصی را القا نمیکند ، سیاهی نمای ساختمان های آجری بد به چشم میزند ، و به جای جنبه ی جاذبه ای آن جنبه دافعه ای به خود میگیرد.. = ( ادامه مطلب نماشویی نمای آجری)





نمای ساختمان کامپوزیت

نمای کامپوزیت به نمایی گفته می‌شود که در آن از ورق های کامپوزیت آلومینیومی به عنوان پوشش نهایی استفاده شده باشد. پوشش نمای ساختمان با پانلهای بزرگ يا کوچک آلومینیومی در ابعاد دلخواه به ضخامت اکثراً ۴ میلیمتر متشکل از دو لایه ورق آلومینیوم و هسته داخلی آنها از پلی‌اتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین PVDF، اصطلاحاً(Aluminum Composite Panels) یا ACP خوانده می‌شود :

نمای ساختمان چوبی

استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است. بکار گیری چوب جلوه و زیبایی خاصی به طراحی داخلی ونمای بیرونی ساختمان ها میدهد. که به دلیل ماندگاری بالا و انعطاف پذیر بودن در طراحی و اجرا مورد توجه معماران و طراحان قرار گرفته است.

تکساب ارائه دهنده خدمات نماشویی ساختمان در تهران بزرگ و شهرستانها



قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
آگهی های ویژه : نماشویی