عایق رطوبتی نانو جایگزین ایزوگام

عایق رطوبتی نانو جایگزین ایزوگام

نام :نانو ساتر
تلفن تماس : 09128005569
استان : تهران
آدرس : تهران
بازدید : 965

عایق های رطوبتی نانو جایگزین ایزوگام : در بحث آب بندی سطوح ساختمانی توجه به بارهای زنده وارده به ساختمان مهم می باشد. این بارها باعث ایجاد لرزش هایی در ساختمان می شود که دائما در ساختمان ایجاد لرزش و تکان می نماید. در این لرزش ها قسمت هایی از ساختمان که از مصالح با ضریب الاستیسیته کم استفاده شده معمولا ایجاد ترک های ریز و در جهت اعمال نیروها ایجاد شده است. در گذر زمان و با نفوذ آب و ایجاد یخ زدگی ترک های ایجاد شده بیشتر تخریب شده و این باعث شروع تخریب در نقاط مختلف ساختمان شده است.

عایق رطوبتی نانو تولید شده از مواد پلیمری با فناوری نانو که رشته ای از دانش کاربردی و فناوری است ، تحول عظیمی در صنعت ایزوگام ایجاد کرده است. فناوری نانو در تولید ایزوگام و تولید عایق رطوبتی نانو و با ترکیب شدن مواد مختلف در زیر سطح های مولکولی و در مقیاس نانومتر و همچنین با ایجاد پیوندهای دوار پلیمری هواگذر و بر اثر تاثیراتی که روی سطح می گذارد باعث افزایش طول عمر عایق رطوبتی نانو می گردد و به همین علت عایق رطوبتی نانو از نظر اقتصادی هم به صرفه است و هم طول عمر زیادی دارد. عایق رطوبتی نانو بر عکس ایزوگام هیچ لایه ای را روی سطح ایجاد نمی کند بلکه جذب موادی می شود که قابلیت جذب آن را دارند و پس از جذب شدن به مواد ، جزیی از ساختار آن سطح می شود ؛ علاوه بر اینکه سطح را در مقابل رطوبت و گرما مقاوم می کند در مقابل هر ضربه ای سطح را مقاوم می سازد. اگرچه ایزوگام باعث افزایش وزن سطح می شود ولی عایق رطوبتی نانو وزنی را به سطح اضافه نمی کند و به مراتب عایق رطوبتی کارایی بیشتری نسبت به ایزوگام دارد و علاوه بر آن خیلی سریعتر ، سبکتر ایده آل تر و ارزان تر است و مهمتر از همه اینکه فناوری نانو به کار رفته در نانو عایق رطوبتی برای طبیعت و محیط زیست هیچ خطری ندارند.

ویژگی ها و مزایای عایق رطوبتی نانو

طول عمر و ماندگاری بالا (طول عمر تا ۳۰ سال)
قیمت اقتصادی
وزن سبک
غیر قابل اشتعال
اجرای سریع‌تر
خاصیت ضد کپک و قارچ
خاصیت مقاومت در برابر اشعه UV
جلوگیری از تغییر رنگ سطوح در طول مدت زمان
خاصیت تمیزشوندگی آسان
خاصیت نفوذ عمقی و عایق کردن عمقی سطوح
جلوگیری از ترک خوردن و شکستن سطوح با ملات‌های سیمانی و گچی
جلوگیری از لق شدگی سطوح سنگی، موزاییکی و سرامیکی
سایر تفاوت‌ها
از آنجاییکه عایق نانو به سطح زیر کار خود؛ اجازه تنفس می‌دهد؛ از رویش قارچ و کپک و پیدایش شوره نیز جلوگیری می‌کند.
ضخامت و وزن عایق نانو بسیار کمتر از ایزوگام است.
عایق رطوبتی نانو در برابر نمک و آب دریا نیز مقاوم است و در مناطق با اقلیم مرطوب و بارش‌های زیاد نیز قابلیت اجرا دارد.
ایزوگام ساختار یکپارچه‌ای ندارد و لایه رویی آن به مرور زمان بر اثر تابش‌های خورشید از بین خواهد رفت و بر اثر سرما خشک و شکننده خواهد شد.
جمع‌بندی
از انجاییکه قیمت تمام شده اجرای عایق نانو و ایزوگام حدودا به یک اندازه خواهد بود و با توجه به اینکه بررسی سایر تفاوت‌ها نشان می‌دهد که مزایای عایق نانو بیشتر از ایزوگام است، پیشنهاد ما این است که در صورتیکه امسال تصمیم به عایق کاری منزل خود گرفته اید، از روش نسبتا جدید عایق نانو استفاده کنید.



قیمت : 0
به روز شده در : شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
تاریخ درج آگهی : شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
آگهی های ویژه : عایق کاری و ایزولاسیون