نماشویی ساختمان در تهران

نماشویی ساختمان در تهران

نام :مستر راپل
تلفن تماس :
استان : تهران
آدرس : https://mrrappel.com/%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/
بازدید : 299

شستشوی نما ساختمان(نماشویی) در تهران :
یک سری نما های شیشه ای در اثر انتقال حرارت از طریق جایجایی بین هوای گرم اتاق و هوای سرد دمای بیرونی نما ، دمای داخل کاهش یافته . برای حفظ دما در حد آسایش ، نیاز زیادی به انرژی پیدا میکند.
نمای بناهای تهران و دیگر شهر هایی که مشکوک به الودگی هستند در فصل های گوناگون سال ، کم کم زیبایی و شیک بودن خود را از دست میدهند و کم کم ظاهری زننده را به خود میگیرند .
در همچین مواقعی نیاز بر این است که عملیات شستشوی نما (نماشویی) ساختمان را نیز آغاز کنیم.قطعا زیبا سازی نمای ساختمان بسیار مهم و ضروری نیز استاست ، که این عملیات توسط فرایند نماشویی ساختمان صورت میپذیرد.

در مواقعی ممکن است ، بر روی دیوار نقاشی کشیده شده باشد و یا این که نوشته روی آن باشد . با استفاده از روش مکانیکی و با فشار بسیار زیاد ، اقدام به پاک کردن دیوار می کنیم ، که البته باید به این نکته توجه کنیم که سنگ آسیب زیادی را نبیند.
در بعضی مواقع ممکن است ، نم و رطوبت باعث شود که نمایه بیرونی ساختمان دچار شوره زدگی شود.در این مواقع دیگر به وسیله ی جارو نمی توان آن را پاک کرد ، و باید با بخار آب اثرات آن را از بین برد.

ممکن است ، گچ و سیمان و قیر ، حاصل از ساخت یک ساختمان ، بر روی نما جلوه ی زیبایی نداشته باشد ، اگر روی سنگ باشد ، با کارتک میرود ، گاهی ممکن است بر روی شیشه باشد که باید به وسیله ی تیغ آن را از میان برد .
در مواردی ممکن است که شستشوی نمای ساختمانی (نماشویی) به وسیله ی مواد شیمیایی صورت گیرد ، که دقت بسیار بالایی را همراه دارد.

https://mrrappel.com/%d9%86%d9%85%d8%a7%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/



قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۲
آگهی های ویژه : نماشویی