رفع نم و رطوبت اماکن آبگیر با ژل پادآب

رفع نم و رطوبت اماکن آبگیر با ژل پادآب

نام :NSG
تلفن تماس : 021-54613000
استان : تهران
آدرس : مرزداران بین ایثار و آریافر ساختمان بانک اقتصادنوین پلاک 142
بازدید : 64054

نشت آب و رطوبت در سازه ها از مشکل سازترین مسائل روزمره می باشد،رفع این معضل در روش سنتی با تخریب لایه های ایزولاسیون قدیمی و صرف هزینه های زیاد و بهم ریختگی محیط زندگی همراه می باشد. محصول پادآب روشی نوین ، قطعی و کاملا موثر و کم هزینه را پیش پای شما می گذارد.
ویژگی های برتر و متمایز کننده ژل آب بندی پادآب :
مقاومت بسیار بالا در مقابل نفوذ رطوبت ، چسبندگی قوی به اکثر مواد مانند آهن ، چوب ، سنگ ، انواع لوله فلزی و پلیکا و .... ، سختی بالا در برابر سایش های فیزیکی ( پس از رسیدن به مرحله پایداری ) ، مقاومت در برابر UV خورشید و کلیه عوامل جوی ، عدم عوارض زیست محیطی و شیمیایی ، ضد خزه،جلبک،باکتری و میکروب ، کاربرد بسیار آسان و به صرفه و سرعت بالا در اجرای عملیات از ویژگی های دیگر آن می باشد.
این ژل مخصوص رفع نم ، درزگیری و ضد آب نمودن کلیه بندکشی ها و ترک های بوجود آمده در کلیه سطوح می باشد (درزگیری کاشی و سرامیک ، بند کشی اطراف سینک ظرفشویی)
این محصول به گونه ای طراحی شده است که همه اعضاء خانواده بتوانند از آن استفاده کنند و نیاز به تجربه خاصی ندارد
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با سایر محصولات همچون : NSG – Z90 ، NSG – B70 ، NSG – N50 ، ژل مخصوص آب بندی پادآب ، فوق روان کننده ،NSG - P100 ، توری محافظ ، الیاف بتن ، کریستال شونده ، آنی گیر، واتر استاپ ، ضد یخ بتن ، انواع توری و مش های بتنی ، انواع سیلیس و سیمان های رنگی و ... از وب سایت این شرکت (nsgco.ir)دیدن نمایید و یا با شماره های 02154613000 تماس حاصل فرمایید . همچنین می توانید با ارسال عدد 5 به سامانه پیام کوتاه این شرکت به شماره 02154613000 در خواست مشاوره خود را ثبت نمایید ؛ کارشناسان شرکت در ساعات اداری با شما تماس خواهند گرفت .



قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۲ دی ۱۳۹۹
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱
آگهی های ویژه : عایق کاری و ایزولاسیون