اجرای سقف عرشه فولادی متال دک

اجرای سقف عرشه فولادی متال دک

نام :بهبودیان
تلفن تماس : 09125136123
استان : تهران
آدرس : ستارخان باقرخان
بازدید : 47387

طراحی تولید اجرای سقف عرشه فولادی CSD

این شرکت بعنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های حاضر در زمینه محاسبه، تولید و اجرای عرشه های فولادی در ایران می باشد که طراحی، تولید و اجرای پروژه های بسیاری در سراسر کشور موید این مطلب است و همچنین دفتر فنی این شرکت با انجام مطالعات گسترده در مورد مباحث فنی و انجام آزمایشات تجربی بر روی ویژگی های مختلف سیستم سقف عرشه فولادی جزو صاحب نظران این رشته می باشد.
با توجه به تجربیات این شرکت در اجرای پروژه های بلند مرتبه در ایران، این شرکت آمادگی لازم برای همکاری در پروژهای بزرگ مقیاس را اعلام می دارد.

زمینه کاری و شرح فعالیت های شرکت:

1-طراحی و محاسبه سقف های عرشه فولادی
2-تولید و فرمینگ ورق های عرشه
3-اجرای سقف های عرشه فولادی

سیستم سقف مرکب فولادی – بتنی، یکی از فناوری های مورد تأیید مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن است که مطابق بررسی های صورت گرفته بعنوان یکی از اقتصادی ترین روش های شناخته شده اجرای سقف در ساختمانها با امتیازات ویژه مطرح می باشد.
این سیستم دارای استاندارد ها و آیین نامه های طراحی و ساخت معتبر بین المللی می باشد. سقف STEEL DECK از مقاطع مرکب (Composite) دال بتن مسلح برروی عرشه های تشکیل یافته است که بوسیله گل میخ به تیرها و پل های اصلی فولادی سازه متصل می گردد.

مزایای این سقف در مقایسه با روش های متداول عبارتند از:

سرعت فوق العاده بالای تولید، نصب و اجرا. امکان اجرای همزمان کلیه سقف ها، کاهش فولاد مصرفی در اثر افزایش فاصله بین تیرهای فرعی. کاهش بار مرده سقف در اثر کاهش ضخامت بتن سقف. حذف عملیات قالب برداری بوسیله عرشه ماندگار با کیفیت بالای نصب و اجرا. ایجاد سکوی با ایمنی بالا جهت انجام عملیات ساختمانی. اشغال حداقل فضای دپو. مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و خورندگی.
آدرس: تهران - اشرفی اصفهانی-بالاتر از مرزداران-نبش گلستان 26.ساختمان آلپ
سایت: www.parsdeck.ir
تلفن : 09125136123
تلفکس: 02144047281 . 02144011581



قیمت :
به روز شده در : چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲