سقفهای کاذب کشسان و سازه های غشایی (چادری)

سقفهای کاذب کشسان و سازه های غشایی (چادری)

نام :معین
تلفن تماس : 07116488247
استان : فارس
آدرس : شیراز-خ قدمگاه- پلاک 61
بازدید : 24182

نماینده رسمی دیروز باریسول فرانسه در کشور و تولیدکننده برتر امروز و فردای سقفهای کاذب کشسان و سازه های غشایی (چادري) در سرتاسر ایران با مشارکت و تحت ليسانس شرکتهاي ايتاليايي.
شرکت ایده سازان پارس از سال 2007 با کسب گواهینامه های نصب و فروش باریسول فرانسه از شرکت نرمالو اس اي اس فرانسه پا به عرصه تهیه و فروش سقفهای کاذب کشسان در کشور گذاشت و با ابداع روشهای نوین نصب، موفق به بومی سازی این صنعت مدرن در کشور گردید و در حال حاضر علاوه بر تولید این محصول، سازه های غشایی را نیز با مشارکت شرکای ایتالیایی خود در انواع مختلف جهت انجام پروژه در سرتاسر کشور تولید می نماید.
نزدیکی دو محصول سازه غشایی و سقف کشسان از جهت ماشین آلات تولیدی و نوع متریال، دلیل موجهی برای ورود این مجموعه به کار تولید سازه های غشایی بود و این در حالی است که دو محصول در بازار و نزد مصرف کننده نیز مکمل یکدیگر بوده و مجموعاً سریعترین، سبک ترین و وسیعترین سقف اصلی و سقف کاذب بدون ستون در دنیا را تشکیل می دهند که در دو دهه اخیر اهمیت آنها در زیبایی و معماری داخلی و خارجی ساختمان برای انبوه سازان، معماران و متخصصین دکوراتیو در سرتاسر جهان روشن شده است.
ایتالیا به عنوان لیدر و قوی ترین قطب این صنعت در دنیا بهترین راهبر و حامی ما در بومی سازی این صنعت در کشور عزیزمان ایران می باشد و تخصیص 40% از سهام این مجموعه به متخصصین ایتالیایی مبتنی بر این موضوع بوده است.
بخش طراحی سازه های غشایی بدون شک از آخرین بخش از بومی سازی این محصول خواهد بود، چرا که علاوه بر تحصیلات آکادمیک، یک طراح باید از تجربه کافی نیز برخوردار باشد و از آنجائیکه تجربه 30 ساله را نمی توان در 3 سال آموخت، ما همچنان در بخش دوخت و نصب نیز از متخصصین ایتالیایی بسیار مجرب در کنار کادر آموزش دیده خودمان بهره می بریم و این روش انتقال تکنولوژی، تا هر زمان که لازم باشد ادامه خواهد داشت. و می دانیم که به صرف استفاده از ماشین آلات و تجهیزات ایتالیایی و متریال هایی از برندهای معروف فرانسوي و ايتاليايي نمی توان به محصول مرغوب و با استانداردهای روز جهاني رسید.

دفترمرکزي: شيراز خيابان قدمگاه پلاک 61
کارخانه: منطقه ويژه اقتصادي شيراز واحد ايي-31
تلفن: 09177156891 - 07116488247



قیمت :
به روز شده در : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲