دپارتمان اتوماسیون ساختمان کارناکو

دپارتمان اتوماسیون ساختمان کارناکو

نام :کارناکو
تلفن تماس : 02122671795
استان : تهران
آدرس : تهران، قیطریه، بلوار اندرزگو، پلاک104
بازدید : 18449

شرکت کارناکو در جهت بهبود زندگی مردم در زمینه های مادی و معنوی و رسیدن به جامعه آرمانی با تلفیقی از کادر جوان و با تجربه ،که خود نشان گر تعاملات اجتماعی است ، گرد هم آمده است .
کارناکو در مورد زندگی مادی مردم با به کارگیری از تکنولوژی های روز دنیا در زمینه های مختلف پژوهشی و علمی و مهندسی برای سهولت امور زندگی در راستای رفاه و آسایش شهروندان برنامه ریزی کرده است تا با اجرایی شدن فناوری های نوین در امور روزمره زندگی سرعت فعالیت های انسانی را بهبود بخشد .

شرکت کارناکو در ابتدای تاسیس خود در سال 2012 در کنار تمامی اهداف خود در معماری ، یک چشم انداز برای استفاده کاربردی تکنولوژی های نوین در ساختمان داشت و با تکمیل این برنامه بخشی مجزا را به حول قوه الهی به نام دپارتمان اتوماسیون ساختمان در سال 2014 افتتاح کرد.
دپارتمان اتوماسیون ساختمان کارناکو آماده همکاری در بخش های مشاوره ، طراحی ، نظارت ، ارائه تجهیزات ، نصب و راه اندازی و راهکارهای جامع در زمینه هوشمند سازی ساختمان می باشد .
دپارتمان اتوماسیون ساختمان کارناکو طبق اهداف مجموعه که در آموزش ، اشتغال زایی و کارآفرینی دارد با دوره های آموزشی تخصصی با ارائه مدرک معتبر بین المللی نیز آماده همکاری با جوانان و مهندسین می باشد .
www.iriknx.com



قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳
آگهی های ویژه : شرکت های معماری