سراج انرژی نیرو-مشاوران انرژی های تجدیدپذیر

نام :سراج انرژی نیرو
تلفن تماس : 09203093424
استان : اصفهان
آدرس :
بازدید : 4003

*سراج انرژی - مشاوران انرژی¬های تجدیدپذیر

سراج انرژی یک مشاور انرژی های تجدیدپذیر است که در پروژه های خورشیدی، خدمات مشاوره فنی و مهندسی ارائه می کند.
زمانی که با پروژه های بزرگ روبرو می شوید، شما به یک پیشنهاد و مشاوره طراحی برای نیروگاه خورشیدی نیاز دارید. سراج انرژی قادر به ارائه روش کاملی برای تبدیل برق از رشته به شبکه است.
این شرکت مجموعه ای از خدمات فنی و بازرگانی با کیفیت بالا برای پارک های خورشیدی و بادی ارائه می کند که عملکرد پایدار طولانی مدت آن ها را تضمین می کند. ما توانایی اجرا از هر نقطه ی پروژه را داریم، از مراحل اولیه انتخاب محل، امکان سنجی و طراحی گرفته تا مدیریت پروژه در مرحله ساخت وساز و بهره برداری و تعمیر و نگهداری. این شرکت با تجربه طولانی مدت، شریکی لایق و قابل اعتماد برای پروژه های با ابعاد مختلف در سراسر جهان می باشد.

*کارشناسان فناوری خورشیدی در سراسر جهانی

سراج انرژی روش های خورشیدی مهمی ارائه می کند که متناسب با نیازهای شما بوده و می تواند در سراسر جهان اجرا شود. روش های سفارشی ما زیرساخت های الکتریکی، تبدیل انرژی، توزیع برق، نظارت و امنیت را برای شما فراهم می کند. این بدان معناست که انرژی خورشیدی قابل اعتماد، پاک و مقرون به صرفه می باشد، ضمن اینکه کل سیستم بیمه می شود، نه اینکه فقط خدمات انحصاری محدودی پوشش داده شود.
تا به امروز با کمک تیم و شرکای ما، بیش از 3000 مگاوات نیروگاه انرژی خورشیدی بررسی شده است و این رقم هر ماه به سرعت در حال رشد است. مشتریان ما شامل شرکت های خدماتی (آب و برق و ...)، سرمایه¬گذاران، توسعه دهندگان و بسیاری از سازمان های بخش دولتی و خصوصی می باشند.
آینده با سراج انرژی درخشان است.



قیمت :
به روز شده در : پنحشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : پنحشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : انجام امور مشاور