نماینده انحصاری برند QIHAN در ایران

نماینده انحصاری برند QIHAN در ایران

نام :گروه باستان
تلفن تماس : 026-34212060
استان : تهران
آدرس :
بازدید : 28095

گروه باستان نماینده انحصاری برند QIHAN (کیوهان) روی محصولات IP در ایران می باشد. QIHAN یکی از بزرگترین کمپانی های چین در زمینه تولید دوربین ip با چندین خط تولید می باشد، تکنولوژی پیشرفته این کمپانی همراه با نوآوری در زمینه تولید دوربین هایip ، تجهیزاتی با فرمت فشرده سازی روز نظیر H.264 را تولید نموده ، بطوریکه مشتریان بسیاری در تمامی نقاط دنیا از این دوربین ها استفاده می کنند به دلیل قیمت بسیارمناسب و بی نظیر و همچنین کیفیت عالی این برند فروش بسیار بالایی در آمریکا و اروپا و روسیه ایجاد کرده است .این کمپانی دارای مدلهای متنوعی شامل : box , bullet , dome , speed dome , PTZ می باشد . QIHAN دارای بیش از 10 شریک تجاری قدرتمند در دنیا می باشد .
همچنین سری جدید دوربین های این شرکت دارای لنز موتورایز، سری استارویس و دوربین های جدید بدون IRcut filter است که قدمی بزرگ در زمینه تولید دوربین های مداربسته به شمار می رود.
مهمترین مزایا و امتیازات برند فوق شامل موارد زیر می باشد:

1- قیمت باورنکردنی و قابل رقابت با همه برندهای IP در بازار ایران.
2- ارائه 18 ماه گارانتی تعویض قطعه و خدمات سریع از طرف گروه باستان به مشتریان که شامل : تعویض تمامی برد ها و کابل در کمترین زمان ممکن می باشد .
3- ارائه Certificate از طرف گروه باستان به همکاران محترم در صورت نیاز در پروژه ها.
4- دارای نرم افزار ISS با قابلیت 128 کانال رایگان و قابلیت نمایش 64 کانال real در یک صفحه و همچنین امکان نصب نرم افزار روی موبایل .
5- دارای استاندارد ONVIF.
شعار ما: " قیمت مناسب - خدمات سریع - کیفیت بالا "



قیمت : توافقی
به روز شده در : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲
آگهی های ویژه : دوربین مدار بسته