صفحه نمایش دیجیتالی، رویکرد جدید در دنیای تبلیغات

صفحه نمایش دیجیتالی، رویکرد جدید در دنیای تبلیغات

نام :شرکت فاطر رسانور نمایندگی پاناسونیک
تلفن تماس : 02173065000-02177951080-02177151020-09195006840
استان : تهران
آدرس : تهران-خیابان دماوند-بین چهارراه آیت و خاقانی-جنب تالارسفیران-پلاک 499-طبقه 2-واحد1
بازدید : 51035

اخیراً وقتی به اماکنی نظیر بیمارستانها، هتل ها، سازمان های خصوصی و دولتی، مراکز آموزشی و ... سر می زنیم صفحه نمایش های دیجیتالی به چشم ما می خورند که در حال نمایش تبلیغات و اطلاع رسانی هستند. این نمایشگر های دیجیتال، دیجیتال ساینیج نام دارند که بکارگیری آنها تا حد زیادی توانسته روش های سنتی در تبلیغات را کنار زده و در هزینه ها نیز صرفه جویی نماید.
این سیستم که قابلیت سفارشی سازی نیز دارد، می تواند مطابق با اهداف و ایده های سازمان ها و اماکن عمومی مختلف جهت اطلاع رسانی، تبلیغات، پخش زنده برنامه ها، اعلام وضعیت آب و هوا، اوقات شرعی و ... استفاده شود.
سامانه دیجیتال ساینیج قادر به اجرای متون، اسلاید، فیلم، عکس، انیمیشن و ... بوده و مدیر سیستم به راحتی می تواند محتوای در حال نمایش را از راه دور مدیریت نماید.
مثلاً یک هتل را در نظر بگیرید که سامانه دیجیتال ساینیج را در مکان های مختلف خود نظیر لابی راه اندازی کرده است. این هتل در حالی که برنامه تلویزیونی را پخش می کند، همزمان اطلاعات زمان و آب و هوا، اخبار روز، متن های اطلاع رسانی شامل ساعات سرو غذا، منوی رستوران، نحوه رزرو اسپا و ... را نیز نمایش دهد. همچنین می تواند امکانات مختلف هتل و سایر اطلاع رسانی ها را در قالب اسلاید به نمایش در آورد و علاوه بر آن از جنبه تبلیغاتی این سیستم هم استفاده نماید.



قیمت :
به روز شده در : پنحشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳
آگهی های ویژه : تجهیزات متفرقه