سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتیک تانک پلی اتیلن

نام :بهتر کار - جهانی
تلفن تماس : 09134021470
استان : اصفهان
آدرس : اصفهان خیابان رباط اول مقابل بانک سپه
بازدید : 10677

سپتيك تانك چيست؟
ابتدا فاضلاب از طريق لوله ورودي وارد بخش اول سپتيك تانك مي شود. اين بخش كه توسط يك ديوار جدا كننده از بخش دوم مخزن جدا شده حجمي معادل دو سوم حجم كل سپتيك تانك را شامل مي شود. با ورود فاضلاب به اين بخش ، مواد معلق و ذرات خارجي به سبب وزن بيشتر خود به سمت پايين حركت كرده و در كف مخزن ته نشين مي شوند. روغن و چربي نيز به سبب اينكه داراي وزن مخصوص كمتري نسبت به فاضلاب هستند به سمت بالا حركت نموده و بر روي سطح شناور مي گردند.

تجمع مواد ته نشين شده در كف مخزن باعث ايجاد توده اي از لجن شده كه باكتريها در ان رشد خواهند يافت. اين رشد باكتري باعث مي شود كه مواد آلي تجزيه شده و فاضلاب تصفيه گردد. اين واكنش ها باعث تبديل حجم قابل توجهي از لجن به بيو گاز مي شود كه كاهش حجم لجن را در پي خواهد داشت. بيوگاز توليد شده كه عمدتا متان است از طريق لوله خروج بيو گاز از سپتيك تانك خارج مي گردد.
در ادامه پساب بخش اول با عبور از مسير ارتباطي تعبيه شده در ديوار جدا كننده وارد بخش دوم سپتيك تانك مي شود و در نهايت پساب زلال شده از طريق لوله خروجي از سپتيك تانك خارج خواهد شد.

سپتيك تانك توليدي اين شركت داراي مستر بيچ مشكي ضد اشعه UV و بر اساس استاندارد DVS توليد ميگردد كه در برابر اشعه خورشيد و خوردگي گارانتي مي گردد.
سپتيك تانك توليدي اين شركت قابليت نصب به صورت دفني و غير دفني را داراست.

پيمانكاران و مجريان محترم: آماده همكاري با شما در توليد سپتينك تانك درخواستي بر اساس نقشه هاي تاييد شده از 3000 ليتر تا 90000 ليتر مي باشيم.



قیمت : بدون واسطه از کارخانه
به روز شده در : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳

جستجوی های مرتبط

آگهی های ویژه : مخازن آب و فاضلاب