لیست قیمت کولرگازی بانه با گارانتی

لیست قیمت کولرگازی بانه با گارانتی

نام :رحمانی
تلفن تماس : 09182872400
استان : کردستان
آدرس : بانه بازار مرکزی
بازدید : 20878

لیست قیمت انواع کولرگازی اسپلیت بانه با ارزانترین قیمت و گارانتی 5 ساله معتبر
فروشگاه انلاین www.coolerbane.ir 08734211146 مرکز فروش کولرگازی بانه
انواع کولرگازی : اجنرال الجی میتسوبیشی - گری پاناسونیک سامسونگ و ....
تضمین کیفیت محصول و ضمانت نامه طلایی 5 ساله
شما در سراسر ایران میتوانید بدون نیاز به حضور در بانه کولرگازی مورد نظر را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید و سپس پرداخت نمایید . نصاب های شرکت در شهر شما وظیفه دارند مشاوره و خدمات لازم را قبل و بعد از خرید بصورت رایگان به مشتریان ارائه دهند.
فابل توجه عموم مردم و اقشار کم درامد و کارمندان و پیمانکاران در سراسر کشور : فروش کولرگازی با ارزانترین قیمت و بالاترین خدمات با گارانتی واقعی(بدلیل فروش مستقیم و بدون واسطه ارزانترین قیمت را به شما ارائه می دهیم)

نمایندگان فروش و خدمات در شهرهایی همچون تهران ,شیراز, کرمان , رفسنجان ,کرج ,اصفهان , مشهد ,استان های شمالی و ..... فعال میباشند و مشتریان در صورت نیاز میتوانند از طریق نمایندگان نیز درخواست خرید نمایند .نماینده فعال فروش و خدمات از سراسر ایران در شهرهای های فاقد نمایندگی نیز پذیرفته می شود. کولرگازی این شرکت به دلیل کیفیت بالا و تضمینی و قیمت ارزان (بدلیل فروش مستقیم و بدون واسطه ) و موتور قوی و کم مصرف در تمامی اقلیم های کشورمان بسیار کارامد و پرتوان بوده و با توجه به خدمات و پاسخگویی و پشتیبانی گسترده و سراسری در کل کشور از طرف هموطنان و خریداران عمده وخرده مورد استقبال بی نظیر بوده است

تلفن دفتر فروش بانه : 08734211146
سفارش انلاین : 09182872400 رحمانی

لیست قیمت کولرگازی بانه با گارانتی



قیمت : تماس بگیرید
به روز شده در : سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸
تاریخ درج آگهی : جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳
آگهی های ویژه : کولر گازی و اسپیلیت