آذرکاوین، تولید کنندۀ فوم آتش نشانی

آذرکاوین، تولید کنندۀ فوم آتش نشانی

نام :آذر کاوین
تلفن تماس : 02144804424
استان : تهران
آدرس :
بازدید : 19950

شرکت آذرکاوین با استفاده از سال ها تجربه در تولید مواد شیمیایی مورد مصرف صنایع کشور خصوصاً صنعت نفت و گاز، همچنین استفاده از کادر فنی متخصص و مجرب در خط تولید، آزمایشگاه کنترل کیفیت و بکارگیری آزمون های عملیاتی حریق، محصولات متنوع خود، شامل کلیۀ رده های کف های آتش نشانی، ضد کف و فوم حفاری را مطابق با استانداردهای بین المللی، تولید و ارائه می نماید.
## کف های آتش نشانی##
## کف پروتئینی (Protein Foam):
کف های پروتئینی را در صنایع هواپیمایی، کشتیرانی و صنایع نفت استفاده می نمایند.
# کف فلوئوروپروتئینی (Fluoro Protein Foam) (کف سنگین):
دارای مقاومت زیاد در برابر حرارت، بازگشت شعله و شعله وری مجدد می باشند. جهت اطفاءِ کلیۀ حریق های نفتی، بخصوص حریق های ایجاد شده در مخازن ذخیرۀ نفت خام و مشتقات آن قابل استفاده می باشند.
# کف پرتوسعه شیمیایی (High Expansion Synthetic Foam) (کف سبک):
جهت پر نمودن سریع فضاهای بسته مانند، انبار و سوله ها، معادن، ساختمان ها و همچنین جهت پیشگیری از حریق در مراکزی که احتمال نشت گازهای قابل اشتعال وجود دارد.
# کف تولید کنندۀ فیلم آبی (AFFF)Aqueous Film Forming Foam :
دارای توانائی و سرعت اطفاءِ بسیار زیاد بوده، بطوریکه از میان کلیۀ فوم های آتش نشانی، این نوع کف ها سریعترین زمان را در اطفاءِ حریق دارا می باشند.
# کف مقاوم الکلی (AR-AFFF) Alcohol Resistant Aqueous Film Forming Foam:
چنانچه جهت اطفاءِ حلّال های قطبی مانند متانول، اتانول،MTBE و غیره از کف های معمولی آتش نشانی استفاده گردد، حباب های کف در برخورد اولیه با سطح مایع مشتعل کاملاً از بین میروند. به این منظور جهت اطفاءِ این گونه حریق ها از کف های مقاوم الکلی استفاده می گردد. فلذا می توان از این نوع کف ها به طور همزمان در اطفاءِ کلیۀ حریق ها از جمله حریق های معمولی تولید شده از اشتعال نفت خام و مشتقات آن و همچنین در اطفاءِ حلّال های قطبی استفاده نمود.
## فوم حفاری:
شرکت آذرکاوین ضمن استفاده از تخصص و تجربۀ بدست آمده در تولید مایعات کف زای مقاوم در برابر حریق، از سال 1380 موفق به بهره برداری از خط تولید فوم حفاری واحد تولیدی خود نمود. طی این دوره چندین هزار بشکه از فوم حفاری تولیدی این شرکت در چاههای اکتشافی و نفت و گاز کشور با موفقیتِ تمام و با کمترین مشکل مورد استفاده قرار گرفته است.
## ضد کف anti foam:
AK-600:
ضد کف AK-600 بر پــایۀ تــرکیــبات سیلیکونی تولید و جهت استفاده در کارخانجات تولید رنگ استفاده می گردد.
AK-750:
ضد کف AK-700 بر پایۀ ترکیبات سیلیکونی تولید و جهت استفاده در صنایع نساجی به کار برده می شود.
AK-1200:
ضد کف AK-1200 با مواد اولیه کاملاً خوراکی تولید و در طیف وسیعی از صنایع خوراکی کشور به خصوص صنایع قند، الکل سازی، نوشابه سازی و غیره کاربرد دارد.
AK-1700:
ضد کف AK-1700 جهت از بین بردن کف حاصله در پروسۀ تولید کاغذ در کارخانجات چوب و کاغد مورد استفاده می باشد.
AK-2300:
طی سالیان متمادی در بسیاری از حفاری های چاههای نفتی در کشور، بصورت وسیع و با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته است. محصول فوق به عنوان ضد کف منـاسب جهت پروسۀ سیمان کاری دیوارۀ چاههای نفت به کار گرفته می شود.
AK-60000:
ضد کف AK-60000 بر پایۀ ترکیبات پلی دی متیل سیلوکسان تولید و در مجتمع های نفتی و به خصوص در پروسۀ تولید و فرآوری نفت خام و مشتقات آن در مجتمع های پالایشگاهی و پتروشیمی مورد استفاده می باشد.

تلفن: 02122695195 و 6 www.azarkavin.com تلفکس: 02144804424
ایمیل: sales@azarkavin.com تهران- خیابان ولی عصر- خیابان مقدس اردبیلی- جامی غربی- پ36- طبقۀ اول




قیمت :
به روز شده در : يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۹