تجهیزات موگزا Moxa

تجهیزات موگزا Moxa

نام :ایمن شبکه هوشمند
تلفن تماس : 66904541-09128581120
استان : تهران
آدرس : میدان توحید - خیابان امیرلو - کوچه محمدی - پلاک 4 - واحد 3
بازدید : 9715

كمپاني MOXA با بيش ار 20 سال فعاليت در زمينه اتوماسيون صنعتي و توليد محصولات صنعتي با كيفيت برتر در بيش از 60 كشور جهان داراي دفتر فروش مي باشد. اين كمپاني تایوانی در سال 1987 تاسيس گرديده و در نقاط مختلف جهان چون آلمان، آمريكا، چين و هند داراي branch office میباشد. شركت MOXA با اخذ استانداردهاي ISOO 140001 , ISOO 9001,2000 و استانداردهاي مختلف صنعتي جهت تجهيزات تولیدی، تا كنون اقدام به شبكه نمودن بيش از نه ميليون تجهيز مختلف صنعتي نموده است. بيش از 40% از كارمندان MOXA در بخش هاي R&D و پشتیبانی فنی فعاليت دارند. شركت MOXA با تكيه بر دانش خود در زمينه هاي ذيل راه حل هاي مختلفی ارائه داده است.
 توليد سوئيچ هاي Ethernet در محيط هاي صنعتي با سازگاري كامل كار در شرايط سخت محيطي و صنعتي و دارا بودن مشخصات منحصر به فرد از قبيل پروتكل Turbo Ring و كار در بازه دمايي بالا .
استفاده از مبدل بستر هاي ارتباطي (Fiber Optic, Ethernet,Serial) جهت از ميان برداشتن محدوديت هاي موجود در پروتكل ها و استانداردهاي ارتباطي در صنعت.
 تجهيزات بي سيم Video Over IP كه همگي با گذراندن تست هاي گوناگون و اخذ استانداردهاي صنعتي جهت استفاده در صنايع مختلف كارايي خود را به اثبات رسانده اند.
 بهره جويي از تجهيزات مختص كنترل و نظارت از راه دور.
 ارائه راه حل هاي پيشرفته و توليد كامپيوتر هاي صنعتي به منظور كار در شرايط سخت صنعتي همچون كار در دماي (40) درجه سانتيگراد با سيستم عامل Windowsو Linux .



قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : تجهیزات متفرقه