تولیدانواع ورق

تولیدانواع ورق

نام :مسعودشمس
تلفن تماس : 09133103752
استان : اصفهان
آدرس : اصفهان-خ بزرگمهر–خ هشت بهشت شرقی-ابتدای خ لاهور–نبش کوچه 54 و56-پلاک 28
بازدید : 2994

مدیریت محترم
شایان ذکر است این شرکت به منظور تولید ورقهای لاستیکی عمومی و مهندسی از قبیل الاستومرهایPBR.SBR.NR.CR:CSM.EPDM.NBR جهت تامین نیازمندیهای فیزیکی و شیمیایی استفاده می نماید همچنین بااستفاده از تعداد متعدد لایه های منجید با EP مختلف می تواند در شرایط کاربردی،عملکرد بسیار مطلوبی داشته باشد.
امید است در سایه الطاف الهی و با تکیه بر تجربیات و دانش متخصصان خود پاسخگوی شایسته ای به حسن اعتماد آن مدیریت باشم.
در ضمن این شرکت آمادگی خود را جهت بازدید کارشناسان از نمایشگاه دائمی محصولات شرکت در محل دفتر اصفهان اعلام میدارد. با سلام و احترام
به استحضار میرساند شرکت اصفهان راه بر برنا (اصفهان لاستیک) در سال 1370 به منظور رفع نیاز های پلیمری در صنعت تشکیل و با استفاده از متریال های تولید داخلی و خارجی در این زمینه فعالیت می نماید.
این شرکت با در اختیار داشتن تیم های متخصص و کار آموز مهندسی توانسته است با رسانیدن کیفیت تولیدات خود به حد اعلای استانداردهای جهانی گامی بزرگ در عرصه ی مشتری مداری بردارد.
شرکت اصفهان راه بر برنا تنها دارنده ی لوح تندیس فن آور برتر در زمینه تولید انواع محصولات لاستیکی در سال های اخیر و همچنین با اخذ گواهینامه ی ثبت اختراع افتخار دارد به تولید انواع ورق های لاستیکی در عرض های مختلف وامکان تولید با ضخامت 1میلیمتر به بالا با قابلیت مقاوم به شرایط شیمیایی و فیزیکی سهم به سزایی در اعتلای صنعت کشور داشته باشد.



قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵
آگهی های ویژه : تجهیزات متفرقه