تجهیزات پارکینگ عمومی - استوانه مسیرنما

تجهیزات پارکینگ عمومی - استوانه مسیرنما

نام :ایمن ترافیک کالا
تلفن تماس : 02188548630 - 02188523601
استان : تهران
آدرس :
بازدید : 2760

سیلندر ترافیکی همان استوانه ترافیکی می باشد. از این ابزار به کار رفته در کنترل ترافیک با نام استوانه ایمنی نیز یاد می شود. استوانه مسیر نما معرفی شده در برابر شرایط جوی، بسیار مقاوم و با دوام می باشد. استوانه های ایمنی وظیفه هشدار و آگاه کردن رانندگان را بر عهده دارند.
استوانه ترافیکی به رنگ متمایل به قرمزساخته شده و همچنین وجود نوارهای شب رنگ در این محصول دید بهتر و کامل تری را در مکان های تاریک به رانندگان می دهد. شبرنگ های بکار رفته در استوانه ترافیکی دارای چهار نوع پارچه ای، کره ای، چینی و لانه زنبوری می باشد. رنگ شبرنگ با توجه به سفارش مشتری قابل تغییر است.
استوانه ترافیکی دارای مواد اولیه از جنس ایوا و یا پلی اورتال ( نوعی پلاستیک ) می باشند؛ این امر سبب می شود خاصیت ارتجاعی و انعطافی داشته باشند؛ بنابراین به هنگام برخور وسایل نقلیه به این محصول دروحله ی اول به خودرو آسیب نمی رسد و در نهایت خود استوانه نیز دچار آسیب نمی شود و به حالت اولیه بر می گردد.
استوانه ترافیکی از تجهیزات ترافیکی، به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند و همچنین نوار های شبرنگی در آنها به کار رفته است در جاده های شهری مورد استفاده قرار می گیرد.

ایمن ترافیک کالا



قیمت : لطفا تماس بگیرید.
به روز شده در : چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶