کولر آبی را به همراه هدیه  ویژه از دماتجهیز خریداری نمایید

کولر آبی را به همراه هدیه ویژه از دماتجهیز خریداری نمایید

نام :دماتجهیز
تلفن تماس : 02188822550
استان : تهران
آدرس : تهران-خیابان طالقانی-بین مفتح و بهار-نبش طالبیان-ساختمان ۴۶۳
بازدید : 4362

کولر آبی بدون شک یکی از محبوب ترین وسیله های سرمایشی نزد اکثر ایرانیان است! برای اثبات این ادعا کافی است نگاهی به پشت بام های شهری مثل تهران بیندازید.
کولر آبی با مصرف برق به مراتب پایین تر از دیگر تجهیزات تهویه مطبوع، قیمت مناسب تر و سهولت استفاده هنوز محبوبیت بالایی نزد مشتریان ایرانی قرار دارد.
کولرهای آبی براحتی سرویس و نگهداری می شوند و قطعات ارزان آنها باعث شده تا بتوان با آرامش از قدرت خنک کنندگی آنها لذت برد.
کولرهای آبی در انواع روبرو زن، بالا زن و پرتابل تولید می شوند وتفاوت این انواع آنها در محل قرارگیری ورودی کانال است و هریک برای استفاده در شرایط و مکان های خاص طراحی گردیده اند.
به طور کلی کولرهای آبی که با پوشال کار می کنند، قدیمی ترین نسل این محصولات به حساب می آیند. پوشال براحتی می تواند با جذب آب و رطوبت، فضای داخلی را خنک کند، اما امروزه بسیاری از تولید کنندگان کولر آبی از پدهای سلولزی به جای پوشال استفاده می کند.
در حال حاضر برندهای مطرحی همچون انرژی، آبسال، برفاب، سپهر الکتریک، کاوه کویر و لورچ از مهم ترین تولید کنندگان کولر آبی در ایران هستند. ضمن اینکه بتازگی خبرهای خوشایندی مبنی بر راه اندازی مجدد خط تولید کولرهای آبی ارج (که در گذشته نزدیک اعلام ورشکستگی کرده بود) رسیده که با این وجود رقیب بسیار قدرتمندی برای دیگر تولید کنندگان به شمار می آید.
شما عزیزان می توانید انواع کولر آبی پوشالی، سلولزی، بالازن و بالکنی را با نازل ترین قیمت، از سایت دماتجهیز خریداری نمایید.
ضمن اینکه کولر آبی روبروزن شما به همراه یک کاور کولر آبی در کوتاه ترین مدت ممکن (2 تا 4 ساعت کاری در تهران، دو روز کاری در شهرستان) می گردد و از نصب رایگان برخوردار است.
برای ثبت سفارش اینترنتی می توانید به وبسایت فروشگاهی دماتجهیز، بخش تهویه مطبوع یا خانگی، اداری مراجعه نموده و در ادامه برند کولر آبی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.




قیمت : توافقی
به روز شده در : يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

جستجوی های مرتبط

آگهی های ویژه : لوازم خانگی