درب اتوماتیک

درب اتوماتیک

نام :شرکت آماج صنعت آذر
تلفن تماس : 09127175590 - 02144273600
استان : تهران
آدرس : تهران-فلکه دوم صادقیه-ابتدای اشرفی اصفهانی-ابتدای جلال آل احمد-پلاک 174-ط 2-واحد 8
بازدید : 18139

این مجموعه با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تهیه، تولید و نصب انواع درب های اتوماتیک شیشه ای و با هدف جلب رضایت خریداران محترم که جز اصلی ترین سرمایه های این شرکت می باشند، راهی را آغاز نموده که تا کنون به پشتوانه همین رضایتمندی و دانش نیروهای متخصص و مجرب خود این راه ادامه داشته و با الطاف خداوند متعال و حسن اعتماد و انتخاب شما ادامه خواهد داشت.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک کشویی ساده
این درب به صورت دو لنگه و تک لنگه متحرک با فرمان چشم، باز و بسته می گردد. به دلیل عملکرد ساده آن یکی از درب های رایج و پر کاربرد است. در درب اتوماتیک کشویی حداکثر عرض بازشو حدود 300 سانتی متر شامل دو لنگه می باشد.

درب اتوماتیک تلسکوپی
درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی برای استفاده از بیشترین عرض بازشو به کار می رود. این درب از انواع درب های کشویی خطی می باشد. درب های اتوماتیک تلسکوپی می توانند به صورت 2 لنگه یا 4 لنگه متحرک استفاده شوند.

درب اتوماتیک گردان
درب اتوماتیک شیشه ای گردان به گونه ای طراحی شده است که در یک زمان یکسان هم باز و هم بسته می شود. درب اتوماتیک گردان یا چرخشی برای مکان هایی که اختلاف دمای داخل و خارج مجموعه زیاد می باشد، استفاده می شود.

درب اتوماتیک گرد
درب اتوماتیک شیشه ای گرد عملکردی شبیه درب های اتوماتیک کشویی دارند. فقط شکل ظاهری آنها به صورت گرد یا دایره ای می باشد. درب اتوماتیک گرد دارای انواع مختلف نیم گرد، قوسی و ... می باشد.



قیمت :
به روز شده در : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱
تاریخ درج آگهی : شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
آگهی های ویژه : درب و کرکره اتوماتیک