درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک پارکینگ

نام :مهرصنعت طهران
تلفن تماس : 55508629-55508657-09122137511
استان : تهران
آدرس : بازارآهن مکان-فاز 1 غربی-پلاک 106
بازدید : 5959

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ارتقای حس امنیت کاربرد درب اتوماتیک پارکینگ در ساختمان ها جایگاه ویژه ای را پیدا کرده است.

درب های اتوماتیک پارکینگ بعلت استفاده راحت و اصولی طرفداران زیادی دارد. ساختمان های تازه ساز معمولا مجهز به این نوع درب هستند. برای نصب درب های اتوماتیک باید فضای پارکینگ و مسقف بودن یا نبودن را مد نظر داشت به عنوان مثال برای پارکینگ های مسقف با فضای کم عمق درب های کرکره ای اتوماتیک مناسب تر هستند. زیرا به موازات سقف قرار می گیرند و فضای زیادی اشغال نمی کنند. درب های پارکینگ با کاربرد های مختلف از جنس های متفاوت ساخته شده است. بعنوان مثال در اماکنی که محدودیت امنیتی وجود دارد این درب ها عایق هستند.

انواع درب اتوماتیک پارکینگ

درب اتوماتیک پارکینگ به دو دسته کلی تقسیم می شود. نوع اول درب های اتوماتیک ریلی و دسته دوم درب اتوماتیک لولایی هستند.

درب اتوماتیک پارکینگ لولایی در این مدل درب ها حول محور لولا حرکات دورانی دارند. مکانیزم آن ها می تواند به دو شکل باشد یکی هیدرولیک و دیگری الکترو مکانیک که به کمک مدار فرمان کنترل می شود.

درب پارکینگ اتوماتیک ریلی به شکل کششی و با کمک چرخ دنده های قدرت مندی که بر روی دنده ی شانه ای وجود دارد کنترل و حرکت داده می شوند. سیستم اتوماسیون این درها به دو شکل ارائه می شود که از انتقال قدرت گیربکس بر روی چرخ دنده های شانه ای و زنجیری ارائه می شود. این درب ها مخصوص مکان هایی است که فضای محدودی در عمق پارکینگ وجود داشته باشد.

در انواع درب های اتوماتیک کرکره ای و لولایی تک لنگه و دو لنگه نیز وجود دارند. درب های پارکینگ کرکره ای با کمتر اشغال کردن فضا و راحتی در استفاده همچنین کمک به زیبایی ساختمان برای ساختمان هایی با پارکینگ های صنعتی واداری مناسب است.

درب اتوماتیک پارکینگ تک لنگه از دسته لولایی هستند که در زاویه نود درجه باز می شوند و به رفت و آمد راحت اتومبیل کمک می کنند. برای این نوع باید حتما از قفل برقی استفاده شود. زیرا در اثر فشار امکان باز شدن وجود دارد.

درب های پارکینگ دولنگه اتومانیک این درها برای پارکینگ هایی استفاده می شوند که فضای زیادی دارند. معمولا برای ساختمان های حیاط دار و ویلایی استفاده می شود. درب های پارکینگ دو لنگه بر روی چهار لولا می چرخند.

چرا از درب های اتوماتیک پارکینگ استفاده می کنیم

اولین مزیت استفاده از درب اتوماتیک در پارکینگ ایجاد دسترسی آسان است. شما تنها با فشردن یک دکمه از پارکینگ داخل یا خارج می شوید. به خصوص در فصل های سرد سال و امکان بارش های جوی کار برای شما بسیار ساده می شود.

دومین مزیت استفاده از درب اتوماتیک پارکینگ ایجاد امنیت و ارتقای آن است. شما از راه دور می توانید درب را باز کرده و در تاریکی شب یا هر موقعیت ویژه دیگر احتیاج به پیاده شدن نخواهید داشت. همچنین افراد ساختمان فقط به ریموت در دسترسی دارند. پس امکان ورود و خروج محدود است.

سومین مزیت این است درب اتوماتیک پارکینگ خانه، محل کار و هر مکان دیگری که کاربرد دارد را با ارزش تر می کند.

استفاده از درب اتوماتیک باعث افزایش طول عمر، کاهش هزینه های تعمیر می شود. از لحاظ ساختاری ارزش خانه شما را بالاتر می برد زیرا حس امنیت و آسایش بیشتر را به دیگران القا می کند. اگر قصد فروش منزل یا مکان مجهز به این درب ها را داشته باشید یک مزیت به شمار می آید زیرا بیشتر افراد تمایل به راحتی دارند و این یک ویژگی به حساب می آید. افراد سالمند و بانوان نیز از طرفداران این درب ها به شمار می روند. معمولا درب های پارکینگ سنگین بوده و باز و بسته کردن آن ها مشکل است.



قیمت : 0
به روز شده در : دوشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
تاریخ درج آگهی : پنحشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
آگهی های ویژه : درب و کرکره اتوماتیک