صندلی سینمای خانگی لاکچری رض کو

صندلی سینمای خانگی لاکچری رض کو

نام :گسترش مبلمان آسیا
تلفن تماس : 02634800091
استان : تهران
آدرس : تهران-خیابان ملاصدرا – خیابان شیراز شمالی – خیابان صائب تبریزی شرقی – پلاک 19 – طبقه سوم
بازدید : 2210

. ما به عنوان یک طراح برتر ، تولید کننده و نصب کننده صندلی سینمایی و لوازم جانبی با بیش از 50 سال سابقه تولید برای متخصصان طراحی و مشتریان در سراسر کشور بوده ایم. بگذارید ایده شما را به واقعیت تبدیل کنیم .
هدف اصلی ما در تولید صندلی های سینمایی خانگی خوب؛ مطابق باسلیقه کاربر و آکوستیک مکان مورد استفاده تولید می شود و باعث می شود جلسه طولانی مدت ، راحت و لذت بخش باشد .صندلی های سینمایی،صندلی سینمای خانگی لاکچری و صندلی های سینمای VIP با استفاده از فن آوری و تکنیک های پیشرفته مطابق با استانداردهای جهانی و استانداردهای فنی تولید می شوند.
محصولات رض کو با طراحی ارگونومیک ، با استفاده از مواد با کیفیت بالا و فوم با چگالی بالا ، امکان راحتی بیشتری را برای ساعت ها مشاهده فیلم فراهم می کند.
لوازم جانبی متنوعی را می توان با متناسب با صندلی سینمای خانگی در نظر گرفت تا نیازهای هر سینما را برآورده کند از جمله پورت USB ، چراغ سر ردیف صندلی سینمای خانگی LED ، جالیوانی، چراغ مطالعه، جاکفشی و.....
سالن های سینمای خانگی مکان هایی هستند که مخاطب می تواند مدت زمان بیشتری را بر روی صندلی های خود بگذراند. به همین دلیل باید راحتی بیشتری را داشته باشند و مطابق با آناتومی بدن باشند.
هدف اصلی یک صندلی خوب سینمایی باید این باشد که مدت زمان نشستن به حد ممکن خوشایند باشد و باید از کلیه تجهیزات برای اطمینان از راحتی و نیاز کاربر برخوردار باشد و مطابق با این اهداف ، مطابق با نیاز سالن های سینما و تئاتر و همچنین در طرح های متفاوت و ارگونومیک با هدف راحتی بیشتر انجام می شود که کاملاً متناسب با مخاطب است.



قیمت :
به روز شده در : شنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۲
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
آگهی های ویژه : مبلمان شهری