گـوي شستشوي ماشين لباسشويـي

گـوي شستشوي ماشين لباسشويـي

نام :سلامت قرن جدید
تلفن تماس : 021-27680
استان : تهران
آدرس : تهران، تجریش ، خیابان برادران فنا خسرو ،جنب مهد کودک پالیم،پلاک 43 ، طبقه 2
بازدید : 12437

مواد شوينده :
1. باعث بيمار های پوستی می شوند.
2.حاوی فلزات سنگين سمی و سرطان زا هستند.
3.ترکيبات نفتی عناصر اصلی آنها را تشکيل می دهند.
4.پس از عمل شستشو، بعضاً در بافت پارچه باقی می مانند.
5.به سختی تجزيه شده و باعث آلودگی پساب ها و آب ها می شوند.

ویژگیهای محصول
قدرت شستشوی فوق العاده ای دارد.
4 نوع گوی سراميکی، با ساخت ويژه، آب موجود در ماشين لباسشوئی را قليائی کرده و مولکول های آب را کوچک می کنند، که باعث می شود آب عملکردي دوگانه داشته باشد. اين موضوع کشش سطحی را ضعيف کرده و به آب اجازه می دهد که به درون بافت پارچه نفوذ کند و چسبندگی چرک به پارچه و چرک به چرک را سست ساخته و به بيرون آمدن آسان پروتئين و چربی از بافت پارچه کمک کند.
در انرژی صرفه جوئی می کند.
شستشوی لباس ها با استفاده از مواد شوينده، نياز به آب و نيروی برق فراوان دارد تا آنها از کف تميز شوند. Bio Globe کمک می کند که به ميزان قابل توجهی مقدار آب مورد استفاده برای شستشو و زمان آبگيری کاسته شده و به مقدار قابل ملاحظه ای به صرفه جوئی در مصرف آب و مصرف برق کمک مي کند.
از پوست و پارچه محافظت به عمل می آورد.

هنگامی که مواد شوينده مصنوعی را برای شستشو به کار می گيريم، بعضاً در بافت لباس باقی می مانند. اين مواد باعث اختلالات پوستی از قبيل آتوپی می شوند و از دوام پارچه می کاهند. Bio Globe باقی مانده مواد شوينده را به کلی از لباس خارج ساخته، و پوست را در برابر بيماری های پوستی، محافظت می کند. اسيديته کم حاصل از آن، به نرمی بافت پارچه می انجامد، اکسيده شدن و پوسيدگی را به تأخير می اندازد، و از لباس ها محافظت به عمل می آورد تا برای مدت طولانی تری مورد استفاده قرار گيرند.

خصوصيات ضدباکتری دارد.
از آنجائی که محفظه شستشوی ماشين لباس شوئی همواره در معرض آب است، شرايط خوبی برای انتشار قارچ و باکتری فراهم می کند. باقی ماندن اين چيزها در لباس، حتی پس از شستشو، می تواند باعث آلودگی های ثانويه شود. گوی های سراميکی Bio Globe حتي در متلاشی کردن پسماند باکتری ها، فوق العاده اند و مانع انتشار باکتری ها در لباس ها و در محفظه ماشين لباس شوئی می شوند.
حامي محيط زيست
اثرات ناهنجار زيست محيطی مواد شوينده مصنوعی به طور فزاينده ای شدت می يابد. اين مواد به سختی تجزيه می شوند و مانع نفوذ نور به درون آب هستند که فتوسنتز گياهان و ايجاد اکسيژن را در آب مانع مي شود و تصفيه خود به خودی آب را به ميزان قابل توجهی کاهش می دهد. مواد شوينده مصنوعی مورد استفاده نه تنها باعث آلودگی زيست محيطی می شوند، بلکه به شکل غذا به خود ما نيز برمی گردند و تندرستی اعضای خانواده ما را با خطر مواجه می سازند. Bio Globe نيازی به اين مواد شوينده ندارد و پوسته بيرونی آن نيز از مواد سازگار با طبيعت ساخته شده و به حفاظت از محيط زيست کمک مي کند.

http://water27680.com/



قیمت :
به روز شده در : دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱

جستجوی های مرتبط

آگهی های ویژه : لوازم خانگی