چسب سم زدايي

چسب سم زدايي

نام :سلامت قرن جدید
تلفن تماس : 021-27680
استان : تهران
آدرس : تهران، تجریش ، خیابان برادران فنا خسرو ،جنب مهد کودک پالیم،پلاک 43 ، طبقه 2
بازدید : 22251

یکی از موضوعات پر اهمیت در زندگی مراقبت از سلامتی است

در عصر نوين، انسان ها در معرض تنش های روانی گوناگون قرار دارند. تنش هائی که در نهايت، محيطی سمی در بدن ايجاد کرده و زمينه را برای بروز انواع بيماريها، مهيا می سازند. يکی از راه های حفظ سلامتی، از بين بردن اين سموم است
ورقه Healpas پسماندهای ناشی از تنش های روانی و ابتلای بدن به بيماری های گوناکون را به خود جذب کرده و بدين ترتيب سموم را از بدن خارج می سازد. اين محصول طی سال ها بررسی در داخل و خارج از کشور کره تهيه شده و نتيجه بخشی آن در بهبود و تسکين بسياری از ناخوشی ها به اثبات رسيده است.

برچسب پلاتینی
ورقه پلاتينی ترکيبي از داروهای طب شرقی گوناگون و گياهان داروئی قوی از قبيل قارچ آگاريک، اوکاليپتوس، Chitosun، Caururus Chinensis Baill، HoutTuynia Cordata است.
اين گياهان دارويي از تخريب سلول هاي بدن جلوگيري کرده و همچنين داراي يون هاي منفي بوده که مي تواند راديکال هاي آزاد را از محيط سلولي خارج ساخته و به سيستم ايمني بدن کمک کند.
بنابراين به ويژه برای افراد مسن و ورزشکاران مفيد بوده، زيرا که به طرف کردن خستگی آنها کمک می کند.
نواحی و نقاط مربوط به اعضای بدن بر کف پاها که در طب سوزنی مورد استفاده قرار می گيرند

تقريبا يک چهارم 206 استخوانی که استخوان بندی بدن ما را تشکيل می دهند، يعنی 52 استخوان در هر يک از پاهای ما قرار دارند، که علاوه بر آن دارای 60 مفصل، 214 رباط و 38 عضله و همچنين هزاران رشته عصبی و صدها رگ خونی است که در مجموع شبکه شبه عنکبوتی پای ما را تشکيل می دهند. به دليل اين ساختار شاخص، طب شرقی می گويد که نقاط بازتاب دهنده همه اعضای بدن در پاها قرار دارند. به ويژه، کتاب ارزشمند طب چينی \"بازتاب بهداشت کف پا\"، کف پا را به صورت نسخه خلاصه شده ای از بدن انسان وصف می کند، چرا که همه اعضای بدن به کف پا اتصال دارند. کف پا را به خاطر نقشش در پمپاژ خون \" قلب دوم\" هم می نامند.



قیمت :
به روز شده در : دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۱
آگهی های ویژه : تجهیزات متفرقه