دستگاه رطوبت گیر

نام :گروه صنعتی شریف
تلفن تماس : 04116303972
استان : آذربايجان شرقى
آدرس : تبریز-جاده تهران
بازدید : 57963


رطوبت گیری عمدتا به سه صورت انجام می گیرد:
1-با مواد رطوبت گیر قابل احیا
2- مواد رطوبت گیر یکبار مصرف
3- رطوبت گیر تبریدی
1- رطوبت گیر قابل بازیافت شامل یک چرخه است که هوای سرد از روی 75% یک صفحه گرد عبور کرده و مواد, رطوبت هوا را گرفته و در مرحله بعد از 25% صفحه گرد با عبور هوای گرم دفع می گردد.
2-مواد یکبار مصرف رطوبت گیر داخل مواد دارویی و دستگاه های الکترونیکی قرار گرفته و رطوبت دستگاه را تا مقصد و موقع استفاده جذب می کند و بدور می ریزد.
3- سیستم رطوبت گیر تبریدی که برای حجم های بزرگ هوا و برای پروسه های حساس هوای پاک و عاری از مواد شیمیایی و رطوبت بکار گرفته می شود.
دستگاه های رطوبت گیر در سه نوع تولید می شوند :
1-فقط رطوبت گیری
2-رطوبت گیری همراه با سرمایش
3-رطوبت گیری همراه با گرمایش
رطوبت گیرهای شرکت شریف اولین بار روی خطوط تافی با ظرفیت تولید بالا و کیفیت خوب نصب و راه اندازی شد و سیستم بصورت دی ایکس با راندمان بالا و دارای کنترل دما و رطوبت بسیار حساس محاسبه ,نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
در حال حاضر سیستم فوق را برای کلیه پروسه های صنایع غذایی , شکلات , آدامس,آدامس دراژه,تافی مغزدار , تافی کره ای, بن بن , سالن های نگهداری اشیا قدیمی مانند موزه ها ,کتابخانه ها و مراکز نگهداری اسناد مورد استفاده قرار می گیرد.
شرکت شریف با بهره گیری از علم و تجربه عملی,تلاش بر توسعه و تولید رطوبت گیرهای برودتی , صنعتی و تجاری دارد و قادر به طراحی کلیه سیستم های فوق در کلیه شرایط آب و هوایی می باشد تا بتواند نسبت به رفع مشکلات صنایع کشورمان قدم موثری را بردارد.



قیمت : لطفاتماس بگیرید
به روز شده در : چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲
تاریخ درج آگهی : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
آگهی های ویژه : اتوماسیون صنعتی