سیستم های صوتی و تصویری حرفه ای،میکروفون،بلندگو،امپلیفایر

سیستم های صوتی و تصویری حرفه ای،میکروفون،بلندگو،امپلیفایر

نام :نعمان شریف
تلفن تماس : 22382771- 09123147739
استان : تهران
آدرس : تهران-بلوار میرداماد-برج آرین-طبقه چهارم
بازدید : 87025

مشاوره ، فروش و نصب کلیه تجهیزات سالنهای همایش و سخنرانی با استفاده از برترین برند های اروپایی و امریکایی و با رعایت کلیه استانداردهای صوت و تصویر با حضور کارشناسان مجرب و متعهد.،مشاوره،طراحی،نظارت و اجرا پروژه های سالن کنفرانس با کادر فنی و مهندسی توسط نرم افزارها و سخت افزار های حرفه ای و هوشمند سازی سالن های کنفرانس توسط کمپانی AMX ، سیستم های پیجینگ تحت شبکه،سیستم های صوت و تصویر سالن های کنفرانس،انواع سیستم های پخش موزیک،سیستم صوت سالن های آمفی تاتر با برترین نرم افزار های شبیه ساز اکوستیک و الکترو آکوستیک.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی این دستگاهها دارای قابلیت های متعدد جهت سهولت در ایجاد ارتباط با بهترین کیفیت میباشند.
به کمک این سیستم امکان پخش یک پیغام از طرف اپراتور سیستم و یا هر یک از اینترکام های متصل به سیستم بر
روی کلیه و یا تعداد تعریف شده ای از بلندگوها ( ( zone مقدور میباشد و همچنین اپراتور دستگاه در صورت لزوم امکان برقراری ارتباط صوتی با هریک از اینترکام ها را دارند و بصورت بالعکس هریک از اینترکام ها نیز امکان ایجاد ارتباط با اپراتور و یا هر یک از اینترکام ها دیگر متصل به سیستم را دارا می باشند.
در حال حاضر بسیاری از شرکتهای بزرگ و مراکز پیشرو در عرصه تکنولوژی در سراسر کشور از فناوری پیجینگ های تحت شبکه استفاده می نمایند که در این سیستم ها دیگر محدودیت کابلهای مسی و سیستم های آنالوگ وجود ندارد و نصب و کاربری این سیستم ها را بسیار آسانتر نموده است. همچنین با تکیه بر انتقال پیام ها از طریق کابل شبکه کیفیت ارسال این پیغام ها بصورت چشم گیری ارتقا یافته است.



قیمت : .
به روز شده در : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶
تاریخ درج آگهی : يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱
آگهی های ویژه : تجهیزات متفرقه