درب و پنجره دوجداره upvc

درب و پنجره دوجداره upvc

نام :عباس توکلی
تلفن تماس : 09121068072
استان : تهران
آدرس : تهران - پاسداران - خيابان دولت - چهارراه كاوه - خيابان وارسته - كوي بهرنگ - ساختمان دروس - پلاك 9
بازدید : 32019

گروه صنعتی دماپن تولید کننده در و پنجر ه «یو پی وی سی» با بهره گیری از بهترین پروفیل های جهانی بوده و خود را متعهد به اجرا و تولید با بالاترین استانداردهای و رعایت تمام مشخصات فنی ، زیر نظر ورزیده ترین تکنیسین های تولید با ماشین آلات پیشرفته می داند .

دقت لازم جهت انتخاب پروفیل ، یراق آلات و رعایت استاندارد های تولید و انجام آزمایشات مختلف ما را متعهد به بالاترین کیفیت تولید کرده تا مشتریان با خاطری آسوده از محصولات این شرکت استفاده نمایند . محصولات این شرکت از بهترین پروفیل های ایرانی و خارجی و زیر نظر متخصصان با ماشین آلات روز دنیا تولید میشود . همچنین در ساخت محصولات این شرکت بهترین یراق آلات با کیفیت ممتاز جهانی مورد استفاده قرار میگیرد .
مراحل تولید شیشه های دو جداره:

1- برش اتوماتیک شیشه:

برش شیشه ها توسط دستگاه تما م اتوماتیک cnc انجام میگردد و قابل برنامه ریزی بودن این دستگاه امکان برش شیشه به اشکال مختلف رافراهم می سازد.

2- خم کاری قاب های آلومنیومی (spacer ):

قابهای آلومنیومی مورد مصرف در فرایند تولید شیشه های دو جداره ، با تنوع رنگ فراوان از آلیاژ مخصوصی ساخته شده که به راحتی قابل خم شدن است .این توانایی کمک می کند تا قاب به کار رفته در بین دو شیشه کاملا یکپارچه بوده و از مصرف گوشه های پلاستیکی اجتناب شود . کلیه مراحل ساخت این قابها با توجه به ابعاد شیشه و به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود و انتخاب ضخامت این قابها با توجه به ملاحظات فنی صورت می گیرد .

3- تزریق مواد رطوبت گیر

تزریق این مواد با توجه به خصوصیات ذیل انجام می شود:

الف : میزان تزریق مواد توسط دستگاه اندازه گیری می شود .

ب : تزریق (desicant) د ر شرایط بسته و تخلیه شده از هوا صورت می گیرد تا قابلیت جذب رطوبت هوای بین دو جداره شیشه برای این ماده باقی بماند و این موادقبل از استفاده اشباع نشود.

4- شستشوی شیشه

شستشوی شیشه در داخل دستگاه و با استفاده از مواد شوینده خاص و آب مقطر انجام شده و هر گونه اثری از چربی ، از سطح شیشه برداشته می شود.

5- خشک کردن شیشه:

شیشه در داخل ماشین خشک کن ، خشک میشود تا هیچ گونه لکه ای بر سطح شیشه باقی
نماند.

6- سیستم نصب قاب آلومنیومی:

مرحله شستشوی شیشه توسط اپراتور انجام شده و سپس شیشه وارد پرس می شود تا دو لایه شیشه بر روی قاب آلومنیومی پرس شود.

7- برداشت پوشش (coating) از روی شیشه های رفلکس:

در شیشه های رفلکس ، که به لحاظ زیبائی و خواص نوری ویژه میزان مصرف گسترده ای نسبت به سایر شیشه ها دارد ، چسبندگی مواد درزگیر به سطحی از شیشه که پوشش آینه ای (coating) دارد ، بسیار پایین است و در کوتاه مدت این چسبندگی کاملا از بین خواهد رفت . در محل درزگیری ( اتصال قاب آلومنیومی به شیشه ) ،(coating) روی شیشه با دستگاه مخصوصی برداشته می شود تا از چسبندگی مواد درزگیر به سطح قابل قبول رسیده و کیفیت عایق بودن شیشه ها در سطح استاندارد باقی بماند .
مزایای استفاده از شیشه دو جداره:

1- کاهش اتلاف حرارتی وکنترل دمای محیط

2- عایق بودن صوتی وکاهش میزان سروصدا

3- کاهش نم زدگی در سطوح شیشه

4- ایمنی بیشتر

هزینه اضافی بابت شیشه دوجداره نسبت به شیشه معمولی به دلیل صرفه جویی در مصرف انرژی به سرعت بازگشت وجبران خواهد شد.




قیمت :
به روز شده در : سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲
تاریخ درج آگهی : سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۲
آگهی های ویژه : درب و پنجره UPVC دوجداره