دستگاه تصفیه گازوئیل

دستگاه تصفیه گازوئیل

نام :طالبیان
تلفن تماس : 09127765176
استان : اصفهان
آدرس : اصفهان
بازدید : 12951

دستگاه تصفیه گازوئیل
با فیلترهای parker

یکی از مسائل مهم در ماشین آلات استفاده از سوخت مناسب و عاری از هر گونه ناخالصی می باشد. بر اساس تحقیقات انجام شده سوخت مورد استفاده شرکت ها به دلایلی از قبیل تانکرهای حمل و نقل، تانک های ذخیره نامناسب و آلوده، شرایط جوی منطقه و.... دچار آلودگی می گردد.

این آلودگیها باعث تخریب سوزن انژکتورها ،پمپهای گازوئیل و اجزاء سیستم سوخت رسانی می شود. لذا این شرکت با طراحی یک سیستم تصفیه پرقدرت و با قراردادن در خروجی مخازن ذخیره طی دو یا سه مرحله ذرات و آب موجود در گازوئیل را به پایین ترین حد ممکن که خطری برای سیستم سوخت رسانی نداشته باشد می رساند .

عملکرد دستگاه :

ابتدا خروجی گازوییل مخازن به پمپ دستگاه وصل شده و از طریق پمپ وارد فیلتر ذرات می گردد.این فیلتر قادر است ذرات را تا 10 میکرون از سوخت جدا نماید.پس از آن سوخت وارد فیلترکوالسر(جداساز آب)می گردد.در سیستم کوالسر آب موجود در سوخت از آن جدا شده و در پایین مخزن کوالسر جمع آوری می گردد و در نهایت گازوئیل با عبور از یک سپریتور کاملا خالص سازی می شود .با این روش آب و ذرات با راندمان بسیار مناسب از سوخت پالایش شده و در نتیجه عمر قطعات حساس از قبیل انژکتورها و پمپ گازوییل افزایش می یابد.
مشخصات فنی:

1- دارای یک یا دو فیلتر حذف ذرات جامد
2- دارای دو فیلتر کوالسرجهت تجمیع کردن قطرات آب در سوخت
3- دارای یک فیلتر سپراتور جهت جلوگیری از عبور قطرات جمع آوری شده توسط فیلترهای کوالسر به خروجی دستگاه
4- دارای کنترل فشار اتوماتیک جهت جلوگیری از ترکیدن فیلتریا پوسته در زمان مسدود شدن فیلترهاو همزمان آلارم دادن جهت تعویض فیلترها
5- دارای سیستم تخلیه آب اتوماتیک بدون نیاز به اپراتور
فیلتر ماشین های سری BC



قیمت : تماس بگیرید
به روز شده در : جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
تاریخ درج آگهی : جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
آگهی های ویژه : ماشین آلات صنعتی