رکتی فایر جوشکاری - اورین الکتریک

رکتی فایر جوشکاری - اورین الکتریک

نام :اورین الکتریک
تلفن تماس : 88041631
استان : تهران
آدرس : تهران،خیابان شیراز شمالی، خیابان ونک، کوی نرگس، شماره 5
بازدید : 70405

دستگاه هاى جوشكارى الكترودى اورين الكتريك، با بهره گيرى ازجديدترين تكنولوژى، متناسب با كاربرد هاى مختلف صنعت، پاسخگوى حجم وسيعى از تقاضاى بازار جوشكارى مى باشند. فناورى نوين به كار رفته در طراحى و ساخت، علاوه بر تأمين بازارهاى داخلى ، چشم اندازهاى صادراتى فراوانى را نيز فرا روى شركت قرار داده است. دستگاه هاى اورين الكتريك با انجام تست هاى امكان سنجى، امكان استفاده از حداكثر ظرفيت دستگاه در شرايط متفاوت و مطابق با استانداردهاى 638 EN 60974/1, BS جايگاه بين المللى خويش را تثبيت نموده اند. دستگاه هاى جوشكارى قدرتمند ركتيفاير اورين الكتريك از طراحى منحصر بفرد و بدنه آرگونومى بهره برده و قابليت جوشكارى انواع الكترودهاى سلولزى، قليايى 6010 و 7018 و ... را دارا مى باشند. بدنه داراى عايق بندى با درجه حفاظت IP23 بوده كه از ورود هر گونه گرد و غبار و ذرات به سيستم جلوگيرى مى نمايد. پانل دستگاه به گونه اى طراحى شده كه كاربر به راحتى بر آن تسلط دارد.
انتخاب فرآيند جوشكارى الكترودى، آرگون يا گوجينگ از روى پانل دستگاه امكان پذير است. ولوم Multi Turn جهت افزايش دقت تنظيم جريان و سيستم PRE-SET اتوماتيك، به منظور تنظيم جريان جوشكارى قبل از شروع كار به وسيله نمايشگر ديجيتال و هم چنين سيستم حفاظت از پتانسيومتر در برابر فشارهاى مكانيكى در پانل دستگاه پيش بينى شده است. در يكسو كننده، به عنوان يكى از حساس ترين اجزاى دستگاه، از تريستورها و ديودهايى با بالاترين كيفيت استفاده شده است .بر اساس نوع الكترود مصرفى و براى حصول بهترين كيفيت جوش، مشخصه هاى الكتريكى دستگاه به وسيله تنظيمات حرفه اى جهت دستيابى به مقادير بهينه تغيير مى يابد. اين خصوصيات در دستگاه هاى جوشكارى ركتيفاير اورين الكتريك به صورت حرفه اى پيش بينى شده اند كه همگى در راستاى تامين خواسته هاى كاربران و اجراى جوشكارى با بالاترين كيفيت مى باشند. از آن جمله عبارتند:
ARC FORCE : از آن جايى كه ممكن است قطرات مذاب، اتصال كوتاهى بين الكترود و حوضچه مذاب جوش به وجود بياورد كه منجر به خاموش شدن قوس شده و به دليل نزديكى بسيار زياد الكترود به حوضچه مذاب بچسبد؛ براى جلوگيرى از اين امر، مى توان به صورت موقت جريان جوشكارى را افزايش داد.
HOT START :خصوصيتى كه جريان جوشكارى را در مرحله استارت قوس، تا سطحى بيش از جريان از پيش تعيين شده بالا مى برد. در اين حالت قوس با سهولت بيشترى برقرار مى شود. اين ويژگى باعث ايجاد اتصالاتى بدون نقص، استارت سريع قوس و مانع از چسبيدن الكترود به قطعه كار مى شود.
ANTI-STICKING : اين ويژگى، يك تابع الكترونيكى مى باشد كه در صورت چسبيدن الكترود به قطعه كار سريعاً جريان الكتريكى را كاهش مى دهد.
LIFT ARC :اين ويژگى، به طور اختصاصى جهت به حداقل رسانيدن آلودگى تنگستنى مواد جوش در جوشكارى TIG طراحى شده است. كيفيت جوش در اين حالت، قابل رقابت با فرآيندهاى پر هزينهLIFT ARC اختلالات مغناطيسى اطراف قوس را كه در اكثر موقعيت ها باعث بروز مشكلات زيادى مى شود به طرز چشمگيرى به حداقل مى رساند. در اين حالت قوس بسيار پايدار است و جوشكارى حتى روى صفحات نازك نيز با دقت و ظرافت بالايى انجام مى شود. لازم به ذكر است دستگاه هاى جوشكارى ركتيفاير اورين الكتريك
قابليت جوشكارى فرآيند TIG بدون HF را با كمترين نويز و اختلالات مغناطيسى دارا مى باشند.
هم اكنون ركتيفايرهاى جوشكارى اورين الكتريك با توانمندى بالا در صنايع متنوعى از جمله سازه هاى فلزى سبك و سنگين، صنايع نفت، گاز و پتروشيمى، صنايع نظامى، تاسيسات، كشتى سازى، نيروگاه ها و صنايع ��سته اى و ساير صنايع، اعتماد صاحبان صنايع را كاملاً جلب نموده و با قدرت و كيفيت بى نظير در حال كار مى باشند.


تلفن:88041631



قیمت :
به روز شده در : پنحشنبه ۶ آبان ۱۳۸۹
تاریخ درج آگهی : پنحشنبه ۶ آبان ۱۳۸۹
آگهی های ویژه : دستگاه جوش، موتورجوش